Zou dit handig zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door consider, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik wil met dit mooie weer lekker in de tuin zitten, en mijn dochter kan dan natuurlijk niet alleen binnen blijven.
    Wij hebben in onze achtertuin een grasveld en een terras.
    Nu is vaak het gras nog een beetje vochtig, en daardoor kan ik haar niet op een boxkleed op het gras neerleggen, want dan wordt het hele kleed vochtig.
    Om elke dag het campingbedje in en uit te klappen, vind ik zo'n gedoe.

Maar ik wil met dit mooie weer lekker in de tuin zitten, en mevouw heeft het na 20 minuten echt wel gezien in de wipstoel.
    Nu vroeg ik me af of dit makkelijk is:
    Strand/vistent
    Dan zit ze ook nog lekker een beetje in de shaduw.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lijkt me best handig!

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Denk dat dat heel handig is.
    Eventueel zou je ook gewoon een (opengeknipte) vuilniszak onder haar boxkleedje kunnen leggen, dan wordt het kleed niet nat/vochtig. ;) Misschien een tijdelijke oplossing?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zoiets hebben wij ook. Wij leggen er dan een tuinkussen in ligt hij lekker zacht, als een prinsje :). Ook nog lekker uit de wind en de zon. Alleen als het erg warm weer is kan het te warm worden in die tent dus daar zou ik wel opletten als ik jou was.

Ik zou heb aanschaffen dus!!

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb een groot kleed van de Hema. Het is net zo dik als een boxkleed (140x180), maar dan met een plastic onderkant....... Prijs is € 25,-.
    (Ik wilde een link toevoegen naar de site van Hema, maar kon 'm daar niet vinden, wel een andere link gevonden met een plaatje ervan http://s3.amazonaws.com/voordeelmuis/267/267599.gif)

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb precies dat tentje! Ideaal, ik zet hem op in de tuin (kost overigens net zoveel tijd als een campingbedje maar goed ;)) en dan leg ik er een lekker kussen in of haar speelkleed. Ideaal! Inderdaad wel opletten dat hij redelijk in de schaduw staat, want het kan er wel warm in worden. Die van de Blokker is trouwens wel groot. Kan fijn zijn, maar als je een kleine tuin hebt, dan staat die wel snel vol ermee zeg maar...

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Dat kleed van de hema is ook wel erg leuk!
    Maar vind hem wel duur, aangezien ik denk dat we hem niet lang zullen gebruiken....want als het zo door gaat dan rolt/kruipt ze zo van het kleed af. Jammer dus dat die zo klein is.

Ik denk dat we dat tentje maar gaan halen, we hebben een ruime tuin, en ook wel een stuk gras met shaduw. Hopelijk kan ik nu dan ongestoord lekker in de tuin zitten

Deel Deze Pagina