Kunnen topics eigenlijk volgeschreven worden? Want dan waren wij waarschijnlijk toch wel aan deel II toe. Heb er maar meteen weer eentje aangemaakt. Balen voor de mods dit zeg, wat zullen die in de stress hebben gezeten vandaag! En wij ook, afkickverschijnselen..!
Ik zat me net af te vragen of onze topic bestond op 3 sept, maar je hebt al een nieuwe gemaakt. Wel jammer van die leuke verhalen, maar tja...
Ja zonde he! Het leek me handiger om gewoon opnieuw te beginnen, die andere blijft wel bestaan maar dan op slot net zoals de rest... Het leek me zo onoverzichtelijk worden om halverwege die andere met "nu" te beginnen...
Ik moet trouwens echt even iets kwijt aan de tweeling en drielingmama's. Toen ik zwanger was van Mischa heb ik zo vaak gezegd dat ik niet zou willen dat ik zwanger zou zijn van een tweeling (komt heel veel voor in onze beide families) en ook toen ik zwanger raakte van Levi zei ik dat... Ik meende het nog ook, het leek me ZO druk (jullie kennen ze wel die opmerkingen). Nu ik eenmaal twee kids heb vind ik het steeds leuker en gezelliger en op het moment lijkt het ergens bijna wel alsof we toch een tweeling hebben door het kleine leeftijdsverschil. Er staan hier twee legergroene ledikantjes in hun kamertje en sinds kort twee trip trapp stoeltjes aan tafel. En het is ZOOO VRESELIJK LEUK! Ze zitten zo heerlijk samen te keten en giechelen onder het eten. Gisteren stond ik Levi te verschonen en die rolde tot drie keer toe bijna achterover van de commode af omdat hij zo'n lol had met Mischa. Mischa: "haai haai!" Levi: "ghie!" Allebei: "hihihihihi!" Het zijn soms net meisjes... Oh, wat ben ik stom geweest dat ik zulke dingen heb gezegd!!! En wat ben ik blij dat je in sommige dingen niets te kiezen hebt!
hihihi, bedankt wat een leuke reactie ! (krijg ik meestal niet namelijk ) Wij vinden het ook echt geweldig om te zien hoe de kindjes samen bezig zijn en samen opgroeien. Hier spelen ze het liefst onder de eettafel (why?). Ik trek de stoelen een beetje eruit en dan kruipen zij tussen en onder de stoelen door en spelen verstoppetje met elkaar. Liggen echt in een deuk dan samen. En onder het eten willen ze constant hun eten aan elkaar geven hahahah De kleine keerzijde is wel dat ze nu tegelijk in de egoïstische fase zitten en daardoor vaak 'ruzie' hebben, maar dat heb je altijd wel met kindjes. Wat leuk dat jij zo geniet van je twee kleine boefjes!
Oh ja, dat heb je wel, allemaal (bijna) tegelijk in dezelfde (lastige) fases... Al is het hier ook weer niet ideaal met die fases. Mischa vindt het lastig om te delen en pakt dus dingen van Levi af. En Levi is nog te klein om iets terug te pakken/doen. Dat is soms wel een beetje sneu. [edit:] En nu is het écht bedtijd, morgen weer vroeg uit de veren! Doet ZP het eindelijk weer, is het weer hetzelfde verslavende liedje...
Joepie, we kunnen weer ZP-en!! Dat was even afkicken zeg! Kom dit weekend weer meekletsen, nu aan het werk. Fijne dag allemaal! O ja @ MvM: wat lief! Tweelingen zijn ook hartstikke leuk!
echt balen dat vanaf 4 sept alles weg is, want zo lijkt het net dat Elin nog helemaal niet bestaan heeft.... (5 sept geboren) En ik ben zo trots op mn kleine meissie en mn grote bink!! Misschien vinden jullie t gek, maar was zo trots op Thomas vanochtend: hij zei eindelijk bal (nou ja de l was niet heel duidelijk, maar goed....), ipv 'gang' (en dan met de g op zn frans uitgesproken zeg maar)!!!! En vorige wek kon hij eindelijk baby zeggen ipv 'deetie'!! Eindelijk weer een kleine vooruitgang in de spraak!!! Joehoe!!
marywoods, wat knap zeg!! mila begint ook een beetje meer te praten, eindelijk! volgende week begint ze met de PSZ, dus hopelijk neemt ze dan wat meer over van andere kindjes @susan, je word gezocht in de lounge hoe gaat het met zus van je vriendin?
Helemaal niet gek, goed zeg! Gefeliciteerd! @ Miffy, Mischa zei eerst ook niets en gaat sinds twee maandjes naar een gastouder waar meer kindjes zijn en is toen begonnen te praten. Eerst haar naam, en nu al een paar weken zegt hij iedere dag minstens 3 nieuwe woordjes. Denk dus dat de PSZ ook wel een gunstige invloed zal hebben op Mila!
een voordeel: elf berichten is niet zoveel om bij te lezen Gelukkig is hij alweer opnieuw geopend, ons leuke topic! @tweelingen en drielingen Het leek me juist ontzettend leuk te krijgen! gezellig! Later besefte ik me hoe druk dat wel niet zal zijn! bewondering voor jou Adi en alle tweeling mamas hier. @mamavanmischa O heerlijk! wat gezellig! Ik hoop zo dat een tweede ons gegund is. @mary Wat knap van Thomas zeg, fijn dat de spraak vooruit gaat! Hier ook volop ontwikkeling, vind het zo leuk die woordjes. Je zit erop te wachten en dan ineens zijn ze er!
ben ook weer van de partij begon aandig af te kicken. Lees meteen dat ik gezocht wordt ff kijken in de lounche dan maar....
jeetje, wat balen dat er zo veel weg is, maar ja wat OK al zegt, scheelt voor heeeeel eventjes weer een hoop terugleeswerk. Hier een bod gedaan op een huis, iinmiddels tegenbod gehad, dus we zitten weer volop in de onderhandelingen, maar nu van de andere kant... Vanmiddag als het goed is koopcontract van ons eigen huis tekenen, de voorlopige dan. Goed, de bel gaat over een minuutje en dan staat er weer een klas op me te wachten. Kom vanavond wel weer even terug!
Het is wel erg raar dat nu alle berichten weg zijn . Maar vooruit ik ben er ook weer. Ik heb altijd geroepen doe mij maar een tweeling ben ik in 1x klaar , maar nu toch wel blij dat ik er maar 1 tegelijk heb dat vind ik al zwaar genoeg om te verzorgen . Maar wel mega lief dat ze zo leuk samen kunnen spelen, wat zal dat genieten zijn. @ Fabsie, spannend hoor het is de week van de koop en verkoop qua huizen hopelijk gaat dit ook lukken. @ Mary, ja voor jou is het natuurlijk helemaal vervelend dat alles weg is, was zo'n leuke en belangrijke tijd voor je. Dus nogmaals gefeliciteerd . Wat knap van Thomas tuurlijk ben je trots. @ Hier, nou gewoon lekker zijn gangetje mijn kleine man is knap ondeugend en ondernemend en ik dus helemaal kapot 's avonds maar wel erg gezellig.
Vanmiddag eens even om een andere fles speen, Mylan doet soms 40 min. over een flesje 150+5 Hebben nu nog de standaard Difrax S speen erop. Kan ik meteen de zwemluiers halen van de bon van Miffy.
Vraag aan de mamas waarvan het kindje een bloedtransfusie gehad heeft. Beetje gek misschien maar ik denk hier wel eens over na..(ik weet het, ik denk veel...) Er is een uitspraak `het is je eigen vlees en bloed` denken jullie dan ook, `nou niet echt`
een goeie fles die ik je kan aanraden is deze Nuby Siliconen fles en lepel (Infafeeder), 150ml | 130-Baby flessen | 17-Eten en Drinken | Babyandmore Daarop zit een goede speen die wat groter gat heeft dan gemiddeld. ik zie nu net dat ie ook in de aanbieding is. oke ook even een leuke foto spammen Er mogen wel weer wat foto`s in dit onderwerp, eerste flesje (witte vlek = daar stond zijn naam maar heb ik even weggehaald) Lief he? en wat een grote fles he, het is echt een 150 ml fles