Voor de bruiloft van mijn schoonzus heb ik een super mooie zwangerschapsjurk gekocht. De stof is heel erg soepel, ik ben nu pas 15 weken zwanger, en zit het mooi strak, maar zelfs als je hoogzwanger bent, kun je het jurkje nog aan, terwijl het nog steeds netjes zit. Op de dag van de bruiloft zal ik 20 weken zijn. Maar toch zit ik een beetje met mijn "love-handles". Normaal gesproken gebruik ik vaak corrigerend ondergoed onder een jurkje, maar dat wil ik nu absoluut niet. Zeker omdat er op internet ook diverse artikelen te vinden zijn, waarbij ze concluderen dat het erg slecht kan zijn voor de baby. Daarom ben ik op zoek naar een hoge onderbroek, eventueel een broekje met een buik erin, waarbij alles netjes op zijn plek gehouden wordt. Nogmaals, niet corrigerend, maar waarbij alles wat netter in het jurkje zit. Ik hoop dat jullie misschien tips hebben. Dit is het jurkje trouwens: Grace Lace Maternity Dress (Black) - Maternity Wedding Dresses, Evening Wear and Party Clothes by Tiffany Rose Oh ja, en tips voor een vestje of bolero die bij het jurkje zou passen zijn ook altijd welkom!
misschien een soort corrigerend ondergoed alleen dan wat te groot (of een buikband die het wat gladder laat kijken?)
Ik heb tijdens mijn zwangerschap tijdens dit soort gelegenheden gebruik gemaakt van zwangerschapsondergoed van de hema. Een broekje met een buikgedeelte.
Supermooie jurk! Je hebt speciale zwangerschapsonderbroeken die over je buik vallen, als je daar een niet al te grote van koopt, kan het ook een beetje gladmaken. Of een buikband inderdaad, net ietsje kleiner. Wel opletten dat de stof dan niet te dik is, anders maakt het je alleen breder. Of gewoon afwachten: mijn enorme lovehandles werden steeds minder zichtbaar tijdens mijn zwangerschappen, omdat die buik ze glad trok
Misschien zoiets? https://www.prettymum.nl/baby+in+je+buik/buikbanden/carriwell%3a+zwangerschap+support+slip
Ja die geweldige broeken van de Hema, lag helemaal in een deuk om die te gaan kopen maar zitten fantastisch!
ik weet niet of ze ze nu nog verkopen maar toen ik een aantal jaar geleden bij de zeeman werkte verkochten ze daar vrij hooge onderbroeken (maddy ondergoed was het naampje ervan) is vrij goedkoop en werd veel verkocht.
Ik kocht gewoon hipsters in een of twee maten groter. Geen knellende randjes te zien en vallen onder je buik. Bij H&M.
Ik draag nu van die onderjurkjes (bv van the sting) in een hemdmodel die modelleren de lover handles ook heel aardig. Ook de zwangerschapspanties van noppies helpen goed om de buik mooi strak te laten uitkomen zonder handles.
Hier ook altijd de zwangerschapsbroekjes van de hema! Ik had ze in het boxershort model (zo heb je ook geen onderbroek die op je billen knelt), oftewel een strakke boxershort tot onder je borsten. Daaroverheen droeg ik een zwangerschapshemdje van de hema, heeeerlijke dingen, ik draag die nu nog steeds. Ze zijn van mooie gladde stof en het 'trok' alles mooi glad!
Die van de hema zijn inderdaad erg fijn! Als je ze een maatje kleiner loopt zit hij toch een beetje strak. Tijdens mijn hele zwangerschap heb ik trouwens corrigerende ondergoed gedragen, en mijn dochter loopt gezond rond.
idd de hoge onderbroek van de hema en ik had ook nog stretch hipsters van de wibra. Niet duur en blijven redelijk strak.
Een goede panty/maillot doet wonderen . Dus kies een mooie zwangerschapspanty uit en zorg dat het ondergoed er onder gewoon goed zit en niet snijdt en klaar is Kees. Je kunt die mooi tot boven je buik trekken waardoor hij precies in je taille valt. Ik heb wel een echt zandloperfiguur (ook nog nu ik 31 weken ben), dus ik weet niet of dat verschil maakt. Succes en echt een leuk jurkje trouwens!
De hemdjes van mamalicious vond ik ook heerlijk. Lekker rond je buik, ondersteunend en trekt alles wat glad. En inderdaad in combinatie met de hema onderbroeken, geweldig!
Bij C&A verkopen ze zo een hogere onderbroeken. Je hebt de gewone hoge modellen en je hebt de iets corrigerende modellen.