hier deze week steeds wat gerommel in mijn buik. de kleine is erg bewegelijk strekt zich vaak uit. mijn buik voelt beurs en pijnlijk aan. voelt een beetje als zere darmen. nu sinds gisteren is mijn buik zeerder gaan doen. steken/krampen/ruglrampen volgen elkaar op. en ook vandaag weer. ik kon nog geen kwartierje lopen of ik had alweer flinke kramp in rug en liezen en onderbuik.en wat strakke buik. harde buiken ben ik naar mijn gevoel niet bekend mee. mijn buik staat altijd wel mega straks tijdens de krampen maar dat is ook niet zo gek als je pijn hebt span je al makkelijk alles aan. ook heb ik als ik naar de wc moet voor grote boodschap een erg pijnlijke vagina tijdens persen waardoor ik nu niet kan drukken. in mijn krampen kan ik geen regelmaat vinden. het is de hele dag door zeurderig en soms wat hevige krampen tussendoor. maar ook die duren zon 3 minuutjes. dus weeen kunnen het niet zijn. maar wat is het nu wel? nu belde mijn man op dat hij voor zijn werk naar denemarken moet morgen tot donderdag.. ik ben nu 34wk en 2 dg. dus het zou opzich moeten kunnen . maarja nu ik die krampen heb al een weekje en die laatste 2 dagen wat heftiger en vreemder vind ik het toch een beetje eng. wat denken jullie zou het met de indaling te maken kunnen hebben? een week terug bij de controle vertekde de vk wel dat de kleine al een stukje was ingedaald.. eigenlijk voelt mij buik de hele dag door alsof ik ongesteld ben. dat is die zeurderige pijn. en daarbij heb ik af en toe wat fellere krampen die naar mijn liezen onderbuik en rug trek. ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit onschuldig voorwerk is?
ik lees even mee....veel dingen komen mij bekend voor. ook sinds een week last van. heb een beetje gegoogled en is ws voorwerk/voorweeen. maar ben benieuwd hoe anderen dit ervaren
Volgens mij is dit inderdaad indaling... En een teken dat je het rustig aan moet doen. Lopen is hier ook geen echte optie meer... Vk.zegt, rustig aan doen!
pff vanacht de hele nacht ruchtkramp gehad aan 1 stuk door. af en toe staalde het uit naar mijn buik en liezen. ik heb geen oog dichtgedaan. vanmorge ook enorme hoofdpijn. uiteindelijk heeft manlief vanmorge om half 7 een paracetalmol gehaald. en toen ben ik gelukkig toch nog in slaap gevallen voor een paar uurtjes. met als resultaat dat ik mijn rug even niet gevoeld heb. nu ben ik uit bed heb ik gelijk weer hoofdpijn en rugkramp. wat is dat toch?? en dat in rust. het is en constante pijn dus weeen zullen het niet zijn. maar prettig is het totaal niet!
maar is het bij jou nu weg? hier nog steeds. af en toe trekt het even weg . maar even later ishet er gewoon weer. ik ga zo toch even de vk bellen. ik ben namelijk nog maar 34wk en 2 dg. en wieweet ben ik wel abuis en zijn het wel weeen. en dan kanik beter maar voor niks bellen dan dat er wel wat is.
Nee bij mij is het nog niet weg. Hele tijd nog een zeurend gevoel met wat krampjes tussen door. Geen grote krampen of dat ze elkaar opvolgen maar gewoon n niet fijn gevoel. Heb ook veel last vd rug. Dit had ik al maar nu nog meer. Heb zo afspraak vk gelukkig dus kan meteen vragen hoe voorween voelen.
de vk is vanmiddag bij mij thuis geweest. ze heeft hartje geluister buik gevoel. en even inwendig gevoel of er mischien als stiekum ontsluiting was. maar mijn baarmoedermond was echt nog een tuutje. dus geen naderende bevalling. heb wel even mijn urine ingeleverd bij het zh. ik ben namelijk ook drager gbs. dus dan is het wel fijn om iig ruim voor de bevalling te weten of die op dit moment aktief is. nu zijn de krampen gelukkig gezakt. heb wel wat bloed met afvegen. denk een wondje door het inwendig voelen.