"Corrigerend" ondergoed tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angellove90, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Ik heb ook zo'n jurkje (mooi is ie :)) en draag hem met een onderjurk die de boel mooi stroomlijnt. Heel fijn. Zit niet te strak, heb er zelfs wat steun aan bij m'n buik en m'n heupen zijn mooi gestroomlijnd.
    Heb m gekocht bij een positiemodewinkel hier in de buurt. Maar ze zijn vast ook online te vinden.

2. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ja hoor kan best!! Heb ik ook best lang aangehad zeker tot 25 weken... die van de h&m zijn erg fijn!!!
    Product Detail | H&M NL
    Kun je ook lekker optrekken tot aan de borst!! En ik ben niet eens zo heel klein 1.73.
    Ze vallen best ruim en kunt gewoon je eigen maat aan zonder dat het knelt.. Maar ik had ook nog geen hele grote buik toen dus kon nog lang in maatje M!
    Zwangerschaps ondergoed was hier een crime... was vaak te groot bij de buik en zat nooit mooi... hielp bij mij dus zeker niet tegen de love handles!

3. cindy490

cindy490 Lid

12 okt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    roermond
    Buj de hema hebben ze ook naadlois ondergoed rekt super mee en is zacht. Dit is geen zwangerschapsondergoed maar normaal.

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik gebruik ook de tenten van de hema :)

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hier ook een HEMA fan!
    Sexy? Nee! Maar het zit heerlijk!

6. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

bij mis etam de zwangerschapsondergoed.

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik draag gewoon strak ondergoed, dat nornaal gesproken bedoeld is voor de correctie nog steeds hoor. Lekker ingepakt. Niet voor de correctoe, maar gewoon omdat ik het lekker vind zitten. Zolang het elastisch is, en niet sluitschort of corset achtig, kan dat niet echt kwaad.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Geen idee, maar ik vind je jurkje heel gaaf! :)

9. minimoon

minimoon Niet meer actief

Zoals een boel anderen al zeiden - Hema. Ziet er niet uit, want je koopt een onderbroek die zo groot is als vroeger je hele lichaam, maar zit heerlijk. Doe er een hempje (zwangerschaps of gewoon eentje zonder zomen) op aan, en je ziet niets meer (tenminste, bij mij onder mijn jurkje van een trouwfeest vorige keer).

En, als je nog een panty aandoet, zou ik ook aanraden een zwangerschapspanty aan te doen. De lijn zit dan op dezelfde plek als de onderbroek en geeft ook super veel steun, wel zo fijn als je veel gaat dansen/lopen.

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Goede tips!! Hier ook handles.. en wil ook graag een mooi strakker jurkje aan dan telkens tenten etc. Moet dus ook eens zo'n enorme onderbroek bij de HEMA aanschaffen :)

Deel Deze Pagina