Ik begrijp er niets van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brabantsmeisje, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Sinds mijn echo op 25/1 heb ik een kwaal die me ondertussen tot waanzin drijft.
    Elke dag maar vooral nacht heb ik last van achterblijvende urine belletjes (bij gebrek aan betere omschrijving) die continu terug blijven komen.
    Vooral snachts is dit heel erg en ik heb ontzettend veel problemen om in te slapen nu.

Het maakt ook niet uit hoe lang ik op de wc blijf zitten, hoe leeg ik het ook pers zodra als die broek omhoog gaat en ik sta op zit er weer zo'n belletje.
    Als ik zit op een harde stoel kan ik ze eruit blijven persen door heen en weer te schuiven, maar als ik in bed lig is er geen ontkomen aan.
    En het drijft me echt tot wanhoop nu.
    Vanaf de 25e heb ik niet meer dan 3 uurtjes slaap gemiddeld per nacht en ik zit er echt doorheen. Ben zo bang dat dit heel mijn zwangerschap gaat aanhouden.

Herkent iemand dit als zwangerschapskwaal of heb je dit ook wel eens langere termijn gehad. En weet je misschien een oplossing of heb je een idee? Ik hoor het heel graag!

2. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien blaasontsteking? Laat eens je urine nakijken. Gewoon voor de zekerheid.

Ik had ook een blaasontsteking, voelde heel anders dan "normaal". Geen pijn enO. Wel een soort druk voelde ik toen.

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja was ik idd ook aan het denken aan een blaasontstekening.
    Zou ff laten nakijken...
    Succes!!

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Idd blaasontsteking of een schimmelinfectie. Ik zou beiden ff laten na kijken

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Idd, denk ook blaasontsteking. Toch even de VK bellen, die kan je misschien alvast gerust stellen.

6. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Idd klinkt echt als een blaasontsteking. Als je geen ochtendurine meer opgevangen, dan moet je zorgen dat je urine ongeveer 3 uurtjes in je blaas heeft gezeten (bij onze huisarts kun je daar heel de dag voor langs komen, om te laten controleren).
    Vraag ook als ze niks zien, of ze het op kweek willen zetten.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

idd achterblijvende urine is helemaal een goede basis voor een blaasontsteking. even naar de ha dus!

zodra je zwaner bent zetten ze het altijd op kweek.

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Dank jullie wel voor de berichten, ik had het vorige week al weg gebracht maar toen hebben ze het niet op kweek gezet.
    Heb het vandaag weer weggebracht en krijg morgen de uitslag.

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hoe zit je op het toilet? Op zwangerschapgym heb ik geleerd dat je helemaal rechtop moet zitten tot je helemaal klaar bent met plassen. Als je iets krom zit blijft er vaak iets van urine achter wat er laterna weer uitkomt.

10. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Zo heb ik het inderdaad ook van mijn bekkenfysio geleerd. Goed rechtop zitten, voeten plat op de grond en je handen op je knieƫn. Ik heb het heel af en toe, maar dat komt dan omdat de kleine lekker knus tegen mijn blaas aan ligt te maffen.

Het is heel vervelend inderdaad, hopelijk heb je geen blaasontsteking! (Al zou het dan wel 'fijn' zijn dat je klachten verklaard en verholpen kunnen worden...)

Deel Deze Pagina