man veel zweten in bed?

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

N.a.v. de andere mannentopics de laatste tijd, kan ik dit hier ook wel eens vragen. Mijn vriend zweet vreselijk in bed. Echt niet normaal gewoon. Ons raam staat open (op de kantelstand) en hij heeft alleen zn onderbroek en een t shirt aan. Zonder t shirt was het nog erger. Vrijdagavond had ik een feestje en hij was om 23.00 uur gaan slapen, toen ik thuiskwam om 1.00 uur was het bed echt doorweekt, zowel de onderhoes als het dekbed.
    Ook hij vind dit vreselijk, is echt iemand die overal met zn deobusje heen gaat.:D

Herkent iemand dit en wat hebben jullie eraan gedaan?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow hier ook 1 die ze snachts altijd achterna zitten.... ook hier het raam open en alleen een onderbroek aan. maar regelmatig dat die van mij dus ook ligt te zwemmen in zijn nest... het stinkt verder niet dus ik verschoon het bed maar wat vaker... en anders smorgens gewoon openleggen heel tijd en lekker het raam wagenwijd open. is het zo weer droog. en het stinkt verder dan niet dus we doen het er maar mee. ik leg altijd wel een handdoek over zijn kussen anders komen er allemaal van die kringen in zijn kussen

3. tulip

tulip Niet meer actief

ah gelukkig nog 1. Hij ligt idd ook al op een handdoek zodat het meer opneemt maar het blijft wel nat. Het stinkt idd niet, het lijkt wel alsof er een emmer water overheen gegaan is.

4. Only me

Only me Niet meer actief

Om eerlijk te zijn had ik er zelf heel veel last van eerst. Ik dreef zowat mijn bed uit, en zonder kleren was het erger leek wel. Ik bleek toen een dekbed te hebben die mijn huid niet liet ademen zeg maar.

Nieuw 4 seizoenen dekbed aangeschaft en klaar was ik!! Eindelijk weer droge nachten!

(klinkt als een libresse reclame haha)

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Of een ander matras...of een ander dekbed nemen!

Mijn man zweet enorm! We zijn toen eens gaan kijken naar wat daar bij past. Je moet bijvoorbeeld geen latex in je matras hebben...dat ligt misschien wat lekkerder...maar ademt niet. Syntetische dekbedden zijn ook niet echt bevordelijk.

Zo kan je precies kijken wat past...nu heeft ie het veel minder!
    Ja in de zomer zal het wel weer erger worden...maar dat heb ik ook.

6. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man doet wel gewoon kleding aan. Zweten doet hij toch wel, dus gewoon een broek en een shirt. Daarbij leggen we op zijn kussen altijd een handdoek, dat vangt de meeste nattigheid wel op.

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik koop ieder jaar een nieuw kussen, die oude is dan zo vies geworden en wassen is zo'n heisa karwei, omdat hij van dat epoxiemateriaal erin heeft zitten.
    En heel vaak het bed verschonen. Soms wel 2x in de week.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wat voor soort dekbed/ matras heb je?
    zou idd dat even nakijken en evt dus een nieuwe aanschaffen

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier ook zo'n man, maar hij heeft het vooral als hij druk is in zijn hoofd.
    Helaas stinkt het hier wel. Soms zweet hij wel 3 shirts nat 's nachts

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ligt idd aan het materiaal van het dekbed en matras.

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38

Wij hebben zo'n tempur-matras. Is heel duur, dus niet zomaar te vervangen en we hebben een 2 seizoenen dekbed.
    Maar hij heeft het op alle bedden waar hij slaapt.

12. Tisch29

Tisch29 Actief lid

16 jan 2011
    142
    0
    0
    In het midden van he
    Mijn vriend zweet ook enorm in bed ´s nachts. Ik sla ´s morgens ook gelijk het bed open en dan het raam open. En verschoon het bed daardoor ook vaker. Kan niet echt achterhalen waarom hij zoveel zweet. Of zou dat door mij komen?:p:D

13. tulip

tulip Niet meer actief

hm, het matras al sla je me dood. Het dekbed is een 4 seizoenendekbed.

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Idem! vind het overigens vreselijk..als dat vieze zweet. ;) Helaas niets aan te doen. Raak ik manlief 's nachts aan...werkelijk alles is gewoon nat! Manlief slaapt alleen in ondergoed.
    Moeten gewoon wat vaker het bed verschonen. 'k wen er wel aan. ;) Grappig om te lezen dat het ws toch echt een mannending is?! ;)

15. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik denk dat het aan jullie dekbed ligt!
    Mijn moeder waarschuwde me altijd met het kopen van dekbedden dat ik niet de syntetische moest nemen maar de donzen of wollen..

Deel Deze Pagina