Ik het een corrigerend broekje voor onder jurken (voorkomt ook het schuren van de benen) Hij komt van bonprix en was 17 euro ofzo. Hij zit werkelijk heerlijk! Komt tot over mijn navel en je ziet de kleine rolletjes niet meer. Ook kruipt het niet omhoog en rolt ook niet omlaag.
Ik heb voor onder jurkjes een corrigerende jurk van de Hema. Het maakt alles net iets gestroomlijnder. Als ik een broek aan heb draag ik een corrigerend hemd. Ook van de Hema geloof ik. Vind het ook erg fijn dat ze mijn borsten wat meer in bedwang houden.
Ik heb ook broekjes van Zeeman, en van de Primark. Primark zit het lekkerst. Die van de Action zaten bij mij ook heel vervelend.
Pff, krijg het al benauwd als ik eraan denk. En heel eerlijk, ik heb dan een heel pak nodig. Van top tot aan de enkels.
Ik lees net uit jullie reacties dat ik gewoon ook maar eens aan corrigerend ondergoed moet gaan denken . Ik ben best slank maar heb tegenwoordig ook wel een beetje een klein buikje en iets lovehandles wat bij strakkere kleding wel enigszins opvalt .
Oh ja ik heb dit ook. Ik ben echt niet heel dik ofzo en mijn proporties zijn ok maar ik heb onderaan mijn buik zo'n "after bevallingsrand". Elk corrigerend broekje wat ik aan heb gehad rolt van mijn ribben naar beneden in mijn taille of er zit elastiek boven aan waardoor ik een extra rol creëer ipv strak trek....
Niks moet, het zit niet echt lekker hoor. En bij mij krijgen mijn heupen er een vreemde vorm van, dan heb ik liever een buikje...
Ik zou wel zo'n corrigerend jurkje van de Hema willen maar dan met pijpjes Die hoge broekjes rollen altijd naar beneden dus die bandjes zijn handig. Maar een jurkje helpt niet tegen schurende dijen.
Gisteren voor het eerst een broekjhe gekocht, ik heb een jurkje waarbij ik dit mooier vind. Vanavond uit eten en ga het proberen!
https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/corrigerende-boxer-(21570599)?color=beige Ik denk deze. Bij mij komt hij echter tot mijn BHband. Ik ben nog een ouderwetse winkelshopper, dus gok dat het deze is
Haha, nou dat hoeft echt niet hoor ik heb het liever niet aan. Ik ben alleen onzeker door die xtea kilootjes, dus daarom ga ik het wel gebruiken.
Ik gebruik de topjes van Hema en een broekje van H&M. Die bevallen best goed. (ik ben verder wel gewoon slank, geen overgewicht) Maar....met dit weer en in de zomer trek ik dat echt niet aan! Veel te heet. Ik heb dan gewoon wat wijd vallende kleding aan zoals deze vandaag: In corrigerende kleding/ondergoed verga ik anders echt van de hitte!
Ik heb altijd een body aan en soms ook nog broekje met pijpjes. Vind het zelf bij anderen (slank of wat steviger) ook niet zo mooi staan met alle rolletjes en bollinkjes zonder dat het glad gemaakt wordt. Vandaar
Wat een super tip! Helaas ook last van love handels. Draag het liefst geen broeken, vindt dat zo geen gezicht. Als die vet kwabben erover heen hangen. Aankomende week maar eens ernaar kijken.
Zit dat wel fijn? Hier ook lovehandels en een buikje Geen overgewicht maar wel storend. Afvallen ben ik wel mee bezig, maar dit is miss ook wel een idee