Hey meiden Ik heb een fikse flubberbuik (als ik het zo mag zeggen haha). Dit komt door het vele afvallen. Nu heb ik een tijdlang van de miss etam de tops gedragen alleen deze doen mijn borsten weer geen goed.. Die lijken nog kleiner!! Ik draag ze al een grotere maat dan die ik in werkelijkheid heb hoor. (46/48 en ik heb een ruime 38/40). Ik kan niet te veel druk hebben op mijn buik, maar wil alleen dat het er gewoon netjes uit ziet in kleding. Daarbij is het ook nog eens zo dat door de V-hals de top nog al eens onder mijn shirtjes met een ronde hals uit komt. Wie heeft er een tip van merk van corrigerende tops die vooral de buik /heupen corrigeren en dus niet de borsten. Ook moeten ze goed blijven zitten en niet steeds omhoog kruipen
Heb er geen verstand van, maar zou zown heeele hoge corrigerende taille onderbroek niet iets zijn? Dan heb je niks over je borsten.
Zelf koop ik ze bij de hema. Die tops zijn echt heel strak. Bij de action heb je die hoge broekjes, die draag ik ook weleens, maar zijn niet zo strak als die tops van de Hema.
die van de hema zijn prima inderdaad en het borststuk ziet ook gewoon goed uit en is veel minder strak. sterker nog.. ik voel me altijd een stuk leuker als ik ze aan heb (sinds bv is mijn cupmaat nou niet direct gegroeid.. dus wat er zit hou ik graag ) alleen zijn ze volgens mij bovendien heel goed voor de lijn zweet op mn voorhoofd voordat ik zo'n hemdje aan heb
ik vind die corrigerende hemdjes trouwens ook beter staan/zitten als zo'n hoog broekje dan voel ik me zooooooo a-sexy terwijl het idee dat mn buik lekker goed ingepakt zit bij zo'n hemdje juist wel prettig voelt.
die van de hema hebben niet zo;n v-hals?? Zal straks eens gaan kijken. En dan neem ik maar een maatje meer ofzo.. Moet nog wel kunnen ademen. Die van de missetam krijg ik zelf niet eens uit.. ML moet mij daar bij helpen haahahaha Zo;n taille broek is niets voor mij. die rollen weer naar beneden en dan zit het weer te strak op mijn benen en tekent dat weer. Dus iets met bandjes is wel noodzakelijk. Je hebt ook tops zonder deel over de borsten.. maar dat zit ook niet lekker.
Hoge slips doen mij denken aan bridget jones .. en daar red ik het niet eens mee.. want de flubberbuik zit vooral hoog bij mij tot onder mijn borsten :x
Ik heb tops van ulla popken, alleen zitten die ook strak over de borsten dus ik rol hem al onder mijn bh, wat niet heel prettig zit. Ik heb laatst ook een top bij de livera gekocht die niet over de borsten heen zit, alleen die is er warm aan dat is van dat gladde stof! Dus ik lees ook even mee. ik weet wel als je eenmaal aan die tops begint, je er niet meer zonder kan.
hmm die ik heb.. staat natuurlijk nie top de site maar het is ongeveer dit model: HEMA) alleen staat er bij mij ook een leuk opdrukje op en is het een grijs hemdje (staat heel netjes onder wat donkerdere blousjes, shirtjes waarbij je normaal precies te veel inkijk hebt)
Rollen die hemdjes niet omhoog? Ik heb corrigerende hoge slips en die rollen bij mij omlaag aan de bovenkant, waardoor het bij mijn ribben echt rottig zit. Maar als ik een corrigerend hemdje aan doe, rolt de onderkant weer omhoog. Er zijn natuurlijk ook van die corrigerende body's, maar die zullen wel erg prijzig zijn...
Ik heb een zwarte van de hema, die is met een v-hals maar ik vind dat die nog steeds mijn tieten plat drukt.
inderdaad in je broek proppen die handel . daarom moeten ze lang genoeg zijn. er ze moeten perfect passen.... te groot is niks en te klein ook niet.
ik heb die hoge onderbroeken van de miss etam gehad die werken tot aan de taille en die werken dus prima, ik heb mini boobies en die hoeven niet meer mini te worden hihi
Ik vind die hempjes van de action echt super. En die corrigeren niet bij je borsten, maar dat begint precies daaronder. Je hebt ze daar ook met spaghettibandjes. Voor mij ideaal, maar ik ben we slank. Vind alleen mijn buik na de vorige bevalling niet meer strak en met deze hempjes is dat wel weer het geval. Heb dus geen ervaring met meer gewicht/meer buik...
Als je wel eens jurkjes/rokjes draagt zou ik een corrigerend jurkje adviseren, heb zelf een Flexees corrigerende jurk bij wehkamp gekocht, vind ik echt super fijn!
Ik heb zelf de jurkjes van Promiss, zwart en wit. Zij hebben ook hemdjes met ronde hals en spaghettibandjes.