Hoi allen, mijn schoonouders stelden ons van de week voor om met kerst lekker een hotelletje te boeken en ons tijdens de kerstdagen eens te laten bedienen ipv zelf alles te organiseren, te koken, tafels te dekken, af te ruimen,.... heerlijk idee vind ik dat! maarrrr wat is nu een leuk hotel wat geschikt is voor kindjes?? wij zijn pas geleden een weekendje weg geweest en was een hotel met een zwembad maar het water was ijskoud... niet geschikt dus! ik zoek dus een hotel met een speelruimte voor de kids en een verwarmd zwembad. een glijbaan en wildwaterbaan is niet nodig maar het moet wel warm water zijn... wat is een leuk hotel???
Blooming in Bergen is een heel mooi luxe hotel. Maar wel heel kind gericht. Ze hebben een restaurant voor ouders met kinderen (maar je zit wel echt goed te eten ipv van patat met frikadel), een speelruimte met tv, boeken en lego en zo en een zwembad. Die is absoluut niet groot en geen glijbanen en zo maar wel warm. En een super mooie omgeving.
preston palace zijn we enkele jaren geleden geweest en dat is inderdaad een echte aanrader! hier hadden we dus ook al gekeken maar alles zit vol geboekt voor een kort weekendje tijdens kerst. voor langere periodes (een week ofzo) was er nog wel vrij maar ik kan geen vrij krijgen met kerst dus die valt helaas af! die blooming in bergen ga ik eens even bekijken. nog suggesties?
sunparcs zandvoort (was voorheen centerparcs) het hotel; je kunt dan natuurlijk ook gebruik maken van het naastgelegen bungalowparkgedeelte met subtropisch zwembad en zo...... Hebben wij al een paar keer gedaan en is ons super goed bevallen. Je kunt het soms ook goedkoper boeken via weekendje weg.nl. Bed bijplaatsen kan vlg de ene aanbieder op internet niet, bij de andere wel (25euro per nacht). Kan gewoon wel hoor; evt even rechtstreeks bij hotel regelen, telefonisch. veel plezier!
Hoi, Ik had je al een pb gestuurd maar als een hotel niet lukt, is een bungalowpark dan een optie? Luxe is bijv Roompot bad bentheim net over de grens bij Enschede. Een nieuw park met kinderfaciliteiten, kun je ook diner bijboeken etc Laat maar weten, ik kan voor je kijken groetjes
Hotel Zuiderduin in Egmond aan de zee. Hier ballenbak , speelruimte voor de kids.Zwembad voor kids en sauna voor jullie zelf...
Inderdaad Zuiderduin, Egmond aan zee of Hotel Delden. Maar ik heb je hier ook een pb over gestuurd groetjes