Verkouden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Klevkin, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Hallo,

Ik ben nu ongeveer een week of 6 zwaar verkouden, ik heb van alles geprobeer, stomen, neuspray ben bij de dokter geweest en die vermoede een bacterie en had antibiotica voorgeschreven, heeft ook niks geholpen.

Nu zeggen wat mensen in mijn omgeving dat het kan dat het door mijn zwangerschap komt dat ik niet over mijn verkoudheid heen kom. Kan dit zo zijn? Of is het raadzaam om weer naar de huisarts te gaan (denk dat hij dan de kuur zal verlengen waar ik helemaal geen behoefte aan heb).

Ben nu 30 week zwanger.

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi klevkin,

Je ziet vaak dat als je ziek word in de zwangerschap je ook de gehele zwangerschap blijft sukkelen. Toch is het niet prettig en zal je je er ookniet al te fit bij voelen. Ik wil daarom adviseren toch nog eens naar de huisarts te gaan om te overleggen. De kuur die je hebt gekregen slaat niet aan en vaak is het dan verstandig een ander medicijn te krijgen.

Imke

3. Klevkin

Klevkin Bekend lid

Aug 26, 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Bedankt voor het advies, ik zal vanmiddag tijdens het telefonisch spreekuur even bellen.

Share This Page