Wie heeft er ervaring met de cosi bag? Lees dat het ook geadviseerd wordt door kraam hulpen? het leek mij heel handig voor baby en mezelf... ben benieuwd?
Het is een soort kruik/pittenzak of niet? Lijkt me niet dat dat echt geadviseerd wordt. Dat doen ze ook niet met bellywarmers. Gewone kruiken blijven langer warm en is daardoor beter te regelen. Als ze zichzelf warm kunnen houden, wat vaak na een aantal dagen gelukt is, dan heb ze amper meer nodig.
Geen ervaring maar mijn kraamhulp had het er ook over. Heb via mijn werk advies ingewonnen toendertijd en het schijnt dat het ook wordt gebruikt in het ziekenhuis op de couveuse afdeling. Was geloof ik met een of ander zaad en lavendel. Het valt trouwens onder medische hulpmiddelen dus mag alleen bij babyspeciaalzaken verkocht worden.
ik heb er 2 , mijn zusje ook. heerlijk, geen geklooi meer met zit de dop van de kruik goed dicht.. zit de zak er goed om en zit er genoeg kruikzak/deken tusssen zodat het neit te heet word. Vind het een uitkomst, gebruik ze nu ook wel een als mijn rug zeer doet of mijn buik.. Gewoon 2 min. in de magnatron, zakje erom en klaar.. Blijft veel langer warm als een kruik.. inderdaad lijnzaad en lavendelolie zit erin.
Ik heb er twee hand super dingen om je Kleine warm te houden maar ook als het Krampjea heeft. En deze wordt wel geadviseerd is er speciaal een voor baby's
ze zijn echt super! ik heb 'm pas na de kraamtijd gekocht, maar veel gebruik van gemaakt. ook 's nachts handig, even snel opwarmen en dan blijft het bedje warm voor na de voeding (ze is dan wel in januari geboren..) zeker ook fijn bij krampjes.
Ik heb er 1 gekregen en heb ook 2 gewone kruiken. Volgens de kraamzorg intake is ie niet te gebruiken als vervanging van een gewone kruik (weet niet meer precies waarom niet...?). Maar heb gehoord idd dat het heerlijk is bij krampjes. Ik was van plan het ding overal mee te nemen waar het maar koud kan zijn. Is lekker makkelijk omdat je niet een bepaalde afstand van kruik tot baby nodig hebt (zoals bij een gewone kruik). Dus 's ochtends vroeg in de auto, in de box, of in de kinderwagenbak.
dat is per kraamzorg en kraamverzorgster verschillend. Bij mijn zusje heeft de kraamverzorgster niet anders gebruikt en dat ben ik nu ook van plan, lijkt me heerlijk je niet druk te hoeven maken of dat hete water echt niet lekt..