Ik vind hem erg mooi. Wij hadden een gewone oud model koelstra, maar dat vond ik als nadeel hebben dat het zitje niet in 2 richtingen kon. Nu kan dat bij deze wel. maar vraag mij af of die ook gewoon lekker rijd. dus ervaring verhalen zijn welkom!! hieronder de link: Koelstra - Kinderwagen Latinique - Complete lichtgewicht kinderwagen
wij hebben hem in de winkel geprobeerd en vonden hem niet handig met inklappen, alles ging nogal stroef, ook de zitting erop of eraf halen..
aha dank jullie! tja vind hem wel erg mooi maar als die niet handig is het niet zo fijn om te hebben. Zie hem ook niet veel op de weg trouwens.. Ik ga eens kijken bij babypark
Ik heb hem ook. En in het begin ging het inklappen inderdaad erg stroef, maar nu gaat het een stuk soepeler. Ik vind het een fijne wagen in ieder geval.
Ik heb hem ook en ben er super blij mee. Bij de oudste een Quinny en vind deze prettiger. Inklappen gaat hier prima en hij rijdt heel erg soepel.
Het is juist een van de meest degelijke wagen die al jaren en jaren wordt vrekocht. Meestal zijn het de 0ma's die al gelijk roepen dat ze die vroeger ook al hadden. In al die jaren is er niet veel veranderd aan de wagen. Het uiterlijk ed is natuurlijk met zijn tijd mee gegaan maar verder...
hmhm verschillende opmerkingen dus. Ik ga toch maar eens kijken in de winkel Wij hadden bij de eerste de koelstra active. Vond hem ook super, alleen dus met nadeel kindje niet naar je toe kon zitten. Nu kan dat dus wel!