Wij krijgen kraamzorg via de kraamvogel. Mag je bij hen nou wel of niet een aerosleep gebruiken? Vind t een beetje raar dat het niet zou mogen. Moet ik dan voor die ene kraamweek ander beddengoed gaan halen? Vind t sowieso raar dat t niet mag, want t water blijft toch niet liggen, maar loopt in de gaatjes?
gewoon gebruiken als jij dat wil. Het is jou kind en jou verantwoordelijkheid. Zullen ze niet moeilijk over doen als je t zo zegt (als t nodig is)
Ik weet niet hoe de Kraamvogel daar mee is. Maareh.. Ik zou echt niet voor die ene week ander beddengoed halen, hoor! Jouw kindje, jouw keuze! Ik heb ook een matrasje met aerosleep-dekje.
Zelf heb ik ook een aerosleep. Je heb daarvoor ook een apart hoelaken voor met gaatjes, moet je dan ook nog een molton of ander hoeslaken over heen doen??
Ik maak ook gebruik van de Kraamvogel en de consulent vertelde mij dat de Aerosleep wel mocht, maar niet in combinatie met een aluminium kruik. Het is zover ik weet wel mogelijk in combinatie met een electrische kruik. En anders moet je even contact zoeken met je kraamconsulent. Zij kan je het exacte antwoord geven.
Ik had wel een aluminiumkruik hier hoor. Kzou niet weten waarom dat niet mag?? Kan je dat ding dat op je matras leg nou wassen??? xxx
Wij hebben ook de aluminiumkruiken gebruikt in combinatie met de aerosleep. We hadden dan wel een andere kraamzorg maar hebben er nooit moeite mee gehad. Verder is het ook maar de vraag hoe lang je kindje met een kruik in het bedje ligt. Wij hebben geloof ik maar 2x een kruik gemaakt en onze dochter is ook in de winter geboren. Verder sliep ze 's nachts vaak in de kinderwagen langs ons bed, dus dan heb je het probleem al niet meer.
Wij hebben het ook gebruikt: matrasje met dus aerosleep en daarover een jersey hoeslakentje. Zo was het ons aanbevolen en de kraamzorg heeft er verder ook niets over gezegd. Kruik wist ik niet eens. Maar is daar niet in gebruikt want 1e weken in wiegje in onze kamer dus niet in ledikant gebruikt. Verder kun je de aero sleep gelukkig gewoon wassen. Hier weleens overgegeven en dan blijft het matras lekker schoon. Onze zoon is inmiddels 11 maanden en voor de 2e koop ik het weer.