Heeft iemand die al (evt. in gebruik), waar gebruik je hem voor (of wil je hem voor gaan gebruiken). Ik wil er wss. een gaan aanschaffen.
Kijk eens op www.cosibag.nl een soort zachte kruik is hetm die je ook tegen het kindje aan mag leggen, bijv. met krampjes oid.
ja ik zag het al, had het al opgezocht, kan je er niet mee helpen ik ga weer de gewone kruiken aanschaffen.
Ik las ook op een site dat het niet de bedoeling is om de cosibag ter vervanging te gebruiken, maar meer als aanvulling erbij.
Ik heb em al wel in huis maar nog geen ervaring mee. Het is idd geen vervanging voor een kruik. Maar mij lijkt ie wel prettig om bijv de kinderwagen mee voor te verwarmen (aangezien ik een winterbaby krijg). En verder op nachten dat het niet echt heel koud is. Denk dat ik em voor mezelf ook ga gebruiken Het enige is dat ie best wel sterk naar lavendel ruikt. Ik vind dat erg lekker maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat vindt.
Hier een nou ja klein beetje ervarings deskundige Danischa heeft kort in het wiegje gelegen na de couveuse periode, overigens zonder cosibag. Ze hielt zich zelf goed op temperatuur. Maar op de afdeling zweerde ze er bij. Babytjes die wel met cosibag sliepen lagen er gewoon tegen aan. De coisbag neemt in tegenstelling tot de hittepit(kersepittenkruikjes) de lichaamswarmte over, zodat het veel langer warm blijft. Het is ook heel zacht overigens. De kersepit mag niet meer gebruikt worden bij baby's omdat deze te heet zouden worden oid? Maar zoals ik zei. het ziekenhuis waar danischa lag. Gebruikt ze met grote regelmaat.
Dat is mooi om te horen PetraK! Ik ga hem ook maar halen, alleen jammer dat babydump geen vvv bonnen accepteerd.