Ik was het weekend bij babypark en prenatal, bij beide winkels heb ik hem niet kunnen vinden. Het was te druk om te vragen, dus misschien heb ik ook niet goed gekeken Maar, in welke winkel kan ik de tula zien en proberen? Ik wil hem sowieso graag voor een van de tweeling straks maar eventueel al meenemen op vakantie voor ons zoontje nu. (83cm en 13kg zoiets) Volgens vonvavoom moet het kunnen maar ik wil hem dus testen voor ik hem koop. Iemand enig idee welke winkel ze verkoopt? Google word ik niet wijs uit.
Bij Babypark hebben ze hem als het goed is wel in de fysieke winkel, heb ik hem ook gekocht. Prenatal sowieso niet.
bij babypark zie ik ze op de site staan, dus lijkt me dat ze ze ook in de winkel hebben. Overigens kan je er toch ook gewoon 1 bestellen en gewoon thuis uit proberen?
Kan wel maar dan moet ik weer actie ondernemen als het toch terug moet Ik koop zulke dingen graag in een stenen winkel Ik ga eens kijken Beter kijken dus..
Ik weet niet of het voor jou mogelijk is. Maar in België hebben ze deze bij dreambaby.Daar liggen verschillende draagzakken en doeken om uit te proberen. Een andere optie de ergobaby adapt? Ook een meegroei ergonomische draagzak. Deze kan je uitproberen bij Baby Dump. Wel een Nederlandse winkel geloof ik.
Er zijn toch ook ‘webwinkels’ waar je een draagzak/doek kan huren voor een week. Heb ik toen ook gedaan met de bondolino voordat ik m kocht.
De enige winkel die ik ken die en van steen is en de tula ftg verkoopt is musjes kinderwinkel in groningen. Voor ons ook nog een uur rijden, maar die winkel is het sowieso al waard. Dus bij hun kun je passen, n niet alleen die maar heeeeeuull veel. Dus zeker heen gaan
Gezellig! E. leeft momenteel (of nog steeds ) in de Tula dus die hoort bij mijn standaard baby uitrusting
Ik wil er ook graag een voor de baby maar kun je hem inderdaad al meteen gaan gebruiken? En hoe is ie in gebruik? Mij lijkt het namelijk ideaal.
HEE HET IS MIJN FEEST HÈ. Of nouja, Nuri z'n feest.. Hahaha! Maar wilde net zeggen, je mag hem best uitproberen van me! Maar Bailief heeft hem ook dus je hebt de keus whaha!
Nee, hij past goed vanaf een ruime maat 56. De Tula’s zijn populair maar ik wil iedereen aanraden echt even ergens te gaan passen (kan ook bij een consulent bij jou in de buurt, dan kan je er meerdere passen) óf hij lekker zit. Het verschilt zo per lichaam en er zijn ontzettend veel alternatieven.