roze verlies 2 weken na miskraam?

Discussion in 'Gezondheid' started by MeFlower, Oct 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

2 weken geleden ( 17 dagen) had ik mijn miskraam. Herstel ging goed, echo toonde verder alles schoon ( afgelopen maandag).
    De huishouding leek weer normaal, en nu ineens vanmorgen toch licht roze afscheiding. Er is wel geklust een dag of 5 geleden..

Nu ik verhalen lees dat dag 1 van miskraam ook gerekend mag worden als dag 1 van cyclus vraag ik me af of dit bloed verlies kan zijn van eisprong ( welke ik ALS ik hem heb gehad zo rond rond 3 oktober zou moeten hebben gehad)... of eventueel toch van innesteling mocht ik zwanger zijn geraakt ?
    Ik heb druk alsof ik ongesteld moet worden, LH test brengen momenteel alleen maar verwarring want al vanaf vorige week tonen die elke dag hetzelfde ( 2 streepjes waarvan 1 wel minder vaag maar zeker aanwezig).

wie o wie heeft een zinnig idee erover? Ik wil morgen de HA even bellen, die was vandaag constant in gesprek..

2. MeFlower

overigens is mijn ei in normale cyclus altijd wat vroeger dan rond dag 14...

3. MeFlower

iemand een idee? of moet dit topic in een ander hoofdstuk ?

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Valt moeilijk wat zinnigs over te zeggen vrees ik, een innesteling zou kunnen, een eisprong zou kunnen of hormonen na de miskraam, het kan toch van alles zijn? Hopelijk heb je snel zekerheid!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had de cyclussen na mk bij elke eisprong wat bloedverlies

6. MeFlower

#6 MeFlower, Oct 8, 2016
    Last edited by a moderator: Oct 8, 2016
    Het rommelt hier. Heb een paar zwangerschap verschijnselen weer terug.
    Maar er valt gewoon niets over te zeggen:(

Hcg is iig wel uit mn lijf na de mk. De test zijn wit, dus ik kan iig checken als ik over tijd zou gaan of ik zwanger ben.
    Alleen de ovu tests blijven hetzelfde

Share This Page