Wordt sponsor van Duchenne!

Discussie in 'De lounge' gestart door Debby18, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    ( Ik weet niet of dit is toegestaan, anders hoor ik het wel van de Modjes! )

    Beste allemaal,

    Een vriend van me zoekt sponsors voor zijn mountainbike-tocht, die hij met veel andere vrijwilligers doet voor het goede doel, namelijk de spierziekte Duchenne. Zij noemen zich "The Real Heroes". Ik zal even ter introductie een stukje van hun site kopiëren:

    Duchenne Heroes is een zware mountainbiketocht van Luxemburg naar Nederland voor het goede doel: de strijd tegen de ziekte van Duchenne. De helden fietsen voor Duchenne-patientjes 700 kilometer in 7 dagen door 4 verschillende landen van Luxemburg naar Nederland om geld in te zamelen voor onderzoek naar deze ernstige ziekte. De tocht begint zondag 14 sept. en eindigt zaterdag 20 sept. in Nijmegen.

    Duchenne Heroes is een zware mountainbiketocht van Luxemburg naar Nederland voor het goede doel: de strijd tegen de ziekte van Duchenne. Elke deelnemer aan Duchenne Heroes legt minimaal € 2.500,- startgeld in. Wij moeten als The Real Heroes dus minimaal € 5.000 euro aan sponsorgelden bij elkaar fietsen. U kunt ons daarbij helpen. Wordt sponsor en help het onderzoek naar de genezing van de spierdystofie Duchenne te bespoedigen! Alvast hartelijk bedankt voor jullie bijdrage!


    Hoe word ik sponsor (particulier)?

    Alle teams en individuele deelnemers hebben een persoonlijke weblog op deze site. Zoek een team of deelnemer van jouw keuze. Heb je een keuze gemaakt dan is het vrij eenvoudig om het sponsorbedrag te kiezen.

    Let op: je sponsort een team of individuele deelnemer per dag, bijvoorbeeld met € 10,-. Je totale sponsorbedrag bedraagt dan €70,-. Je bent vrij om te kiezen welk bedrag je per dag wilt sponsoren. Je wilt alle Duchenne Heroes steunen? Ook dat is mogelijk! Je sponsort dan het gehele peloton van alle teams en coureurs

    Hij zoekt nog mensen die willen sponsoren, omdat ze nog niet genoeg geld bij elkaar hebben. Hij heeft alles al uit de kast gehaald om sponsoren te vinden, maar ze zijn er nog lang niet. Er zijn maar weinig mensen en bedrijven bereidwillig er een duit voor in het zakje te doen. Ik kwam op het idee om hier even een topic over te openen op deze site, omdat ik weet dat hier allemaal mensen zitten die zich bekommeren over het lot van kinderen.

    De site is: http://www.therealheroes.nl

    Ik hoop dat ik op deze manier toch iets kan betekenen voor hem en de vele andere mensen die zich inzetten voor het goede doel!

    Allemaal alvast hartelijk bedankt!

    Liefs xxx,

    Debby
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Super initiatief. Wij zijn al sponsor van een deelnemer!
     
  3. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Hardstikke goed van je Pendrag, Super!

    Liefs xxx,

    Debby
     
  4. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Verder niemand met een goed hart die dit goede doel graag steunt door middel van een (kleine) donatie?

    Liefs xxx,

    Debby
     

Deel Deze Pagina