Eicelopbrengst IVF voorspelt succesvolle afloop zwangerschap Eicelopbrengst IVF voorspelt succesvolle afloop zwangerschap < Home RUG < Rijksuniversiteit Groningen Maaike Haadsma heeft ons toen ook benaderd voor een Indometacine-studie. Erg leuk te lezen dat ze doorgaat met onderzoek binnen de IVF. In mijn geval klopt het, van de hoeveelheid eicellen. Twee keer enorm veel follikels gehad en 2x een kerngezonde knul gekregen!
Tot nu toe klopt het hier ook! 25 eicellen tijdens punctie weggehaald en tot nu toe doet onze kleine man het super goed. (Zeer zware start met veel stress en zelfs valium in de 1e 3 maanden, maar alles verloopt goed)
Hier klopt het ook! 21 eiblaasjes tijdens de punctie, waarvan 17 bruikbaar gevonden voor de ICSI! Zeer dreigende overstimulatie maar het resultaat = zie banner!
Ik had slechts 12 eiblaasjes, 8 bruikbaar gevonden voor ICSI maar het resultaat is wel zoals je hieronder kunt zien. Voor mij gaat het dus niet echt op
Onze donor had 18 eiblaasjes en tsja, Thijs* kwam niet levend ter wereld dus hier gaat hij ook niet helemaal op.
hm, dat hoe meer follikels hoe meer kans op zwangerschap oplevert vind ik wel logisch, wegens meer kans op cryo's dus meer kans. maar dat de kwaliteit van de folli's ook beter is vind ik wel nieuws! klinkt me wel goed in de oren, zwanger van 1e TP met een oogst van >30 eieren