Kiwi Zespri Gold wel of niet in fruithap?

Discussie in 'Voeding' gestart door moonlight159, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Vorige week zijn wij begonnen met fruithap. Ik vroeg me af of een Zespri Gold Kiwi (dus die gele en niet die groene) ook in het fruithapje kunt doen? Deze zijn namelijk best zoet.
    Iemand?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb met kiwi en citrusvruchten even gewacht tot 6 maanden maar dat is persoonlijk. Je kunt de Kiwi gold gewoon geven. Het advies is trouwens vaak om met groenten te beginnen juist om niet te wennen aan de zoete smaak.

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wij mochten wel gewoon met fruit begonnen, ze adviseren idd wel om te beginnen met banaan, appel etc.
    Maar Justin kreeg al vrij snel gewone groene kiwis en dat ging prima.
    Wel grapoig want die pitje zitten de volgende dag allemaal in de luier! hahaha!!

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ja dat las ik nadag ik was begonnen met fruit.....eergisteren dus een potje worteltjes gegeven....echt niet dat meneertje dat wilde hebben...*zucht*
    Maar ben niet zo bang dat het straks niet gaat lukken eigenlijk, ken wel meer baby'tjes die eerst fruit kregen en daarna nadat ze wat ouder waren, groente er probleemloos in ging. (werk op kdv).

5. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Citrusfruit idd liefst vanaf 6 mnd volgens mij.. En dan maakt het denk ik niet zoveel uit of de kiwi zoet is of niet, aangezien er ook zoete appels zijn, en andere zoete fruitsoorten :)
    Kunt beter met groenten beginnen inderdaad. Heb Noah pas dit gegeven, is ook zoet maar gewoon gezond, misschien lust ie dat!!!

-stronkje witlof
    -peer
    -handje rozijnen

Alles in stukjes behalve rozijnen, schillen eraf. Witlof gaar koken, rozijnen meekoken, peer laatste 1-2 min meekoken. Pureren.

Deel Deze Pagina