Dan beginnen de mannen te piepen! Mijn moeder is afgelopen zaterdag voor 3 weken op vakantie vertrokken. Leuk zou je denken, klopt voor haar! Maar nu is mijn vader alleen en verwacht hij van mij dat ik elke minuut van de dag maar even voor hem klaar sta. Vannochtend om half 7 ging de telefoon hij is wat ziekjes of ik de honden nu kon uit laten. Uhm ik lig nog op 1 oor en de kids ook. Hij wat pissig. Tja doe ze maar achter huis, gaan ze voor 1x ook niet dood aan. Net belde hij weer. Ik kon volgens hem wel even voor hem komen koken. Niet even vragen of ik tijd heb om langs te komen. Nee er gewoon vanuit gaan! Ik kan er wel om lachen! Maar hoop toch niet dat dit 3 weken lang zo blijft. Net mijn moeder even via de whatsapp vriendelijk bedankt voor het 4de kind ( zie mijn man soms namelijk ook als 3de kind). Dus als iemand nog de behoefte heeft om voor een 58jarige man te zorgen en zijn 3 hondjes be my guest!
Haha arme jij! Moet er stiekem toch wel even om lachen hoor Het is wat met die mannen als ze ziek zijn. Sterkte de komende weken
Ik kan er zelf gelukkig ook erg om lachen en vind het ook geen probleem om wat voor hem te doen. Maar alleen al hoe, hij is wat griepig en de wereld vergaat!
Hahaha, wat herkenbaar! Mijn schoonpa belde laatst of ik het leuk vond om even langs te komen voor een kop thee. Kom ik daar aan, staat er een hele grote mand vol strijk, en een uitgeklapte strijkplank klaar....
Hahahaha ook zo lekker tactisch zijn ze! Net whatsappte mijn broer ook nog eens, of ik hem en zijn zoon even kon oppikken als ik richting mijn vader ging, hij is namelijk ook griepig. Kon hij ook mee eten en daar blijven slapen. Hellup!
haha ben blij dat mijn vader dan nog steeds alles zelf doet hihi hier geen last van maar het lijkt me wel heel erg vervelend poeh
hmm nou heel veel succes maar dit lijkt me volgens mij bij heel veel mannen voor te komen, zodra een man ziek is, vergaat de wereld zodra een vrouw ziek is word alles nog gedaan tussen de misselijkheid etc door. succes ermee
Hahahaha dit is heel herkenbaar! M'n schoonmoeder wil waarschijnlijk weer met mijn schoonzus op vakantie. Leuk voor hun!!! Mijn schoonvader: Oh dan kan Maartt wel voor me komen koken! Heb gezegd: Met alle liefde schoonvader. Kom maar naar ons kan je zo aanschuiven.. Maar dat wil hij dan niet hahahah
Nou mijn moeder komt zondag weer thuis! Heb het dus overleefd . Hij heeft veel bij ons gegeten, moest soms enorm om hem lachen als hij me weer belde met de vraag of ik nog een lekker prakkie voor hem had. En dan te bedenken dat mijn vader altijd in het buitenland werkt en dus dan ook voor zichzelf moet zorgen!
Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk irritant is. Toch kan ik bij het lezen een lach niet onderdrukken omdat het ook wel schattig is. Maak lekker veel stamppotten de komende tijd en dan wat extra. Zo kan je wat bakjes meegeven voor in de vriezer. Rookworst in de magnetron en hoppa weer tevreden. Ennuh die honden? Tja, dat zoekt hij zelf maar uit hoor! En overhemden strijken? daar begin ik niet aan. Dan strijkt hij maar alleen het kraagje en doet ie er een trui overheen. Daar ziet niemand iets van.
Haha! Doet me denken aan mijn vader. Mijn moeder lag een paar jaar geleden 2 weken in het ziekenhuis, en mijn pa is nog een beetje van de oude stempel, vrouw doet het huishouden, dus die man had jaren geen stofzuiger aangeraakt. Belt hij me op, zegt ie: 'Gaat die stofzuiger op een accu ofzo?' ..De arme man! Had hem maar even uitgelegd dat het snoer ingehaspeld zat
Voor hen meekoken thuis en dan voor 2 dg eten brengen. Heeft hij geen magnetron dan leent hij de jouwe maar. Honden gaan maar even in de tuin en als je eten komt brengen kun je een keer met de schep door de tuin geen. Nou dat is een keer per dag en dan kan hij aangeven wat hij nodig heeft, of hij nog iets moet gebeuren want je bent er pas morgenavond weer Hij voelt zich vast eenzaam nu. Arm manneke zo zonder zijn eigen mama ( vrouw dus). Een keer per dag op en neer ( of je man eventueel) zou ik nog wel doen mits het vlak bij is
Hahaha heb er zelf ook enorm om gelachen hoor, nog steeds. Gistermiddag stond hij ook wat hulpeloos voor de deur, hij vond het zo stil in huis. Eigenlijk zo sneu dan weer. Hij is ook echt de dagen aan het aftellen tot m'n moeder weer thuis komt.
Zo, die had van mij de wind van voren gekregen hoor... (maar gelukkig heb ik een vader die zich weet te redden in huis ). Maar jemig, doe even normaal zeg! En dat zou ik hem dus echt laten weten: weet je wel wat je van me vraagt? Als hij geen zin heeft in eten koken, een dagje: prima, maar dan kom je maar lekker hier aanschuiven toch?
Ik vind het trouwens wel heel bijzonder dat zoveel mensen dit dan schattig en aandoenlijk vinden... Ik vind het ronduit zielig en belachelijk als een vent zich gewoon niet weet te redden in huis... (maar ben dus ook behoorlijk geemancipeerd opgevoed).
Ohh het toppunt was trouwens een voicemail bericht " ik en je broer hebben honger, heb je morgen wat te eten voor ons?" Toen wist ik niet echt of ik nou moest lachen of boos worden....want ik weet namelijk ook dat hij het ook kan doen om te pesten, zo is hij dan ook weer.