couveuse kindje

Discussie in 'De bevalling' gestart door lindavanderveen, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindavanderveen

7 feb 2006
    9
    0
    0
    Hallo,

Ik ben op 11 juli (11 weken te vroeg) bevallen van een hele mooie dochter Anniek. De weeen waren veel te vroeg begonnen ik ben namelijk ook nog een week geremd. De oorzaak hiervan was een afsliting van de darmen bij onze dochter waardoor ik veel te veel vruchtwater had. Ze is 2 dagen na de geboorte gopereerd en alles is goed gegaan ze moet nog wel weken in het ziekenhuis blijven. zijn r mensen met gelijke zorgen / ervaringen

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Linda, wat een verhaal zeg ! Ik kan me goed voorstellen dat jullie al vele zorgen hebben gehad. Ik heb (gelukkig) geen ervaringen op dit gebied, maar wil je wel sterkte wensen !

Groetjes,
    Nikki F

3. Ik persoonlijk heb er geen ervaring mee. Ik heb het van dichtbij gezien bij mijn zus. Zij heeft haar dochter ook ruim 2,5 maand te vroeg (moeten) krijgen. Ik zal je het verhaal niet helemaal vertellen.... :cry:

Maar ik wens jullie echt alle sterkte en gezondheid toe!!

4. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo,

Jeetje wat een verhaal. Heb geen gelijke ervaringen. Heel fijn om te lezen dat alles goed is met de baby. Veel geluk en sterkte.
    Groetjes Karin

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hoi meid. Allereerst, gefeliciteerd met je prachtige dochter. Mijn meisje kwam 6 weken te vroeg en heeft dus ook in de couveuse gelegen. Niet zoveel te vroeg als jouw kleine meid, maar toch veel zorgen ;) Fijn dat het goed gaat met je meisje, ik hoop dat ze snel naar huis zal mogen...

Deel Deze Pagina