Halllo, Ben nu 35 weken zwanger. Heb al zo'n halve week last van voorweeen (pijnlijke buik, druk op schaambeen etc) Het kindje is al helemaal ingedaald aldus de verloskundige. Zelf heb ik door de een of andere mnaier het gevoel dat de bevalling eerder begint dan bij 40 weken. Volgens mij is het best vroeg al het kindje al met 34 weken volledig is ingedaald? Zou het kunnen zijn dat de bevalling zich eerder aan gaat kondigen? Hoe zien jullie dat?
mijne was met 33 wkn volledig ingedaald... dacht zelf ook dat ie eerder zou komen.. tot nu toe zit ie nog harstikke in me buik... dus vestig je hoop niet daarop
halllo.. Oke dan wachten we rustig af. Hadden jullie met het indalen of ingedaald zijn ook zo'n last van buikpijn etc etc. Groetjes Karin
Mijn kindje was met 32/33 weken ook al helemaal ingedaald. Ook ik dacht dat hij/zij wel eerder zou komen, nou mooi niet dus (misschien dat de baby vanwege die gedachte nu wel extra lang op zich laat wachten)..........
jah precies dezelfde pijn die jij beschrijft.. heb het nu nog steeds... maar is omdat de kleine vastligt met het hoofdje... en dus erg druk op me bekkenbotten volgens de gyn