Ik ben bijna 2 jaar ziek (ziektewet) deze loopt af in mei, ik heb de mededeling gekregen om een wia aan te vragen maar het zit zo. Eind mei verloopt ziektewet Laatste week van juni (6weken voor bevallingsdatum) heb ik als het goed is recht op een wazo uitkering? Tussen einde ziektewet en begin wazo zit 3 weken. Wat krijg ik die 3 weken? Mijn tweede vraag na mijn zwangerschapsverlof als ik dan ziek ben waar heb ik recht op. 2 jaar ziektewet is verstreken en op de site van het uwv zie ik alleen antwoord dat mocht ik daarna weer ziek worden zijn ik weer recht heb op een nieuwe ziektewet periode. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn 2 vragen.
Beste Minaj, Ik kan je twee vragen zeker beantwoorden. Er zijn echter een flink aantal verschillende mogelijkheden in jouw situatie. Het is onmogelijk deze mogelijkheden allemaal te noemen zonder dat het heel onduidelijk wordt. Zou je ons een privé-bericht willen sturen met je telefoonnummer? Ik ( of een collega Webcare ) neem dan telefonisch contact met je op. Op deze manier kunnen we je vragen beantwoorden en indien nodig toelichten. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team UWV Webcare Team - UWV - Over UWV