Ik las in de nieuwsbrief van 3-4 weken geleden dat het onderzoek de tweede fase in ging, en het algoritme iets anders was. Nou ik merk echt verschil! In de periode ervoor testte ik minimaal 2x per maand; vlak voor mijn menstruatie en dan nog een keer als we een weekendje weg waren geweest, ik een lichte verkoudheid had oid. En dan had ik niet maar 1 dag een melding, maar meteen de hele week. Maar de afgelopen 3 weken geen meldingen meer, niet voor mijn menstruatie en zelfs niet in de dagen na de Pfizer vacc. De grafieken zijn ook veel rustiger. wel moet ik erbij zeggen dat ik sinds 1,5 week iedere dag ontspanningsoefeningen doe en bewuster adem met de buikademhaling. Ik zie dat mijn rust ademhaling lager ligt dan de 2 maanden ervoor (en dat meer mijn Fitbit ook). Nog meer meiden die verschil merken van het nieuwe algoritme?
De brief voor het afsluiten van het onderzoek valt waarschijnlijk vandaag of morgen hier in de bus. Dus een laatste nachtje de armband dragen, de laatste keer gegevens invoeren en nog één laatste vingerprik! Zijn er nog meer dames hier die het einde gehaald hebben? Wat waren jullie ervaringen?
Hier nog wel alles in huis, maar laatste denk 6 weken niet gedragen. Continu moest ik opnieuw inloggen, was er echt klaar mee...
Ik heb redelijk wat testmeldingen gehad, maar altijd negatief getest. In het begin vooral rond mijn menstruatie, later werd het duidelijk minder vaak, nog wel eens na een minder goede nacht, intensief sporten oid. Vaak was het dan na 2-3 dagen ook weer weg. Vorige maand wel uit het niets weer testmeldingen die maar niet weggingen en op dag 4 had ik een verstopte neus, dat werd echt een hele zware verkoudheid met dagenlang koppijn, lusteloosheid en keelpijn. Ik was oprecht verbaasd dat de Ava dat al zo vroeg gedetecteerd had. Ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten. Geen idee of het uiteindelijk echt voor Covid-detectie gebruikt gaat worden, maar ik zie (ook binnen mijn werkveld) voldoende nuttige toepassingen. Zoals bijvoorbeeld voor vroege opsporing van infectie na heup-, knie- of andere operaties.
Tja, en er moeten uiteraard nieuwe medicijnen en behandelingen komen, en die zijn pas betrouwbaar na heel veel onderzoek en jaren testen. Maar meedoen aan die onderzoeken en testen moeten maar andere mensen doen. Wel miljoenen anderen, en heel lang, anders is het ook niet betrouwbaar.