Volgens de app moet ik testen. Snap alleen niet zo goed door welke verandering het komt. Had wel ingevuld dat ik misselijk was. Was hem vergeten om te doen gisteravond en vannacht pas omgedaan. Vandaar de weinig slaap.
Misselijkheid wordt gezien als Covidklacht. Ik zou volgens dat programma elke dag moeten testen, ben nl chronisch verkouden. Ik vul dat dus niet in, tenzij mijn verkoudheid opeens erger wordt..
Hebben jullie btw het bloed ook teruggestuurd zonder een formulier waar je gegevens opstond?? Ik kon niets vinden en er stond ook niks over in de beschrijving. Neem aan dat ze de sticker op het buisje scannen oid??
De app vraagt mij ook om te testen. Ik heb nu 2 dagen ingevuld, dat ik pijnstillers heb gebruikt (ivm kiespijn). Ik vind dat ook een beetje vaag. Je gaat de app nu niet meer serieus nemen, als ik hier ook al hoor dat spotting en misselijkheid een reden zijn om te testen.
Ik vul regelmatig in dat ik pijnstillers gebruik en krijg dat advies niet. Misschien ligt het aan je temperatuur?
Oh dat is vreemd. Ik ging er van uit dat het aan de pijnstillers lag. Geen idee waar het aan ligt dan. Temperatuur is vrij constant. Misschien dan de hartvariabiliteit, die schijnt gevoelig te zijn voor fysieke afwijkingen. En ik lijd nu nogal aan fysieke afwijkingen aan mijn kies.
Ik had al wel vaker zo'n andere melding gehad.. maar die van vandaag nog niet. Onderstaande was van gister. Vandaag was de melding dat ik dus moest overwegen te isoleren. Kijk wel even wat hij morgen aangeeft.
Ohja, nu zie ik het verschil. Als het niet door je ingevoerde symptomen gaat, dan wellicht toch de sensormetingen, of de combinatie. Interessant! Ik vermoed dan HR variabiliteit, dat die uitslaat zodra hij boven 0,5 zit bijv? Of je ademfrequentie, want die is een stuk hoger dan mijn meting van vannacht (13.0). Overweeg je je te laten testen?
Nou ik heb geen klachten ook geen verhoging o.i.d. Dus zal vast niks zijn. Als ik wel klachten krijg test ik uiteraard. Misschien morgen een zelftest doen voor de zekerheid.. ook al zijn die niet zo betrouwbaar
Ik ben nu een week of wat bezig, maar vanmorgen waren in de grafiek ineens alle tussenliggende punten verdwenen. Iemand ook gehad?
Ik mis één punt, die van 11 april. Ook sinds gisteravond. Raar! Ook dat niet bij iedereen hetzelfde aantal punten mist.