Bij mij is alles weg. Ik was vorige week begonnen, de data van vannacht staan er ook niet in, echt helemaal niks meer. Jammer, vond het zelf wel leuk die grafiekjes te kunnen zien...
Beste, Bedankt voor uw mail. Wat vervelend dat uw data is verdwenen uit de app. Er is inderdaad waarschijnlijk een storing in de weergave van de app. Het probleem is bij ons bekend en wij hebben hier een melding van gemaakt bij AVA, de fabrikant van de app en armband. Voor zover wij nu weten gaat het om een weergave fout en zijn de gegevens niet verloren. Zou u misschien uw screenshot van het probleem naar de helpdesk van AVA kunnen sturen? Hopelijk kunnen zij dan snel het probleem achterhalen. U kunt AVA bereiken via deze link: www.covid-red.eu/Ava/ Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij graag van u
Ik vind het ook wel jammer dat er geen export optie is vanuit de app, of een webportal waarop je in kunt loggen om meer data te zien en/of zelf te downloaden. Ik ben echt een datageek en zou dat echt interessant vinden.
Ik heb ook sinds gisteren zo´n rare grafiek. Ik dacht zelf dat het aan mijzelf lag. Aangezien ik bezig ben met de ramadan en daardoor midden in de nacht wakker word. Ik dacht hij heeft niet alles geregistreerd dus. Goed om te weten dat het niet aan mij ligt.
Ik had ze vanmorgen ook gemaild. Kreeg net een reactie: Geachte deelnemer, Bedankt dat u met ons contact heeft opgenomen. Wij vinden het erg vervelend voor u dat u gegevens mist in de grafieken van uw app van de afgelopen dagen. We hebben deze melding intern naar ons Software Team geëscaleerd en de oorzaak hiervoor is inmiddels achterhaald. Er zal uiterlijk morgen een update worden doorgevoerd om het te herstellen. We zullen u een update sturen zodra het probleem is verholpen. Als u daarna nog steeds problemen met uw data ondervindt, kunt u altijd nog even contact opnemen en dan helpen we u verder. Bedankt voor uw geduld en begrip en onze excuses voor het ongemak.
Hahaha, ik heb exact dezelfde mail ook gehad. Wat zullen ze het druk hebben gehad daar bij de klantenservice
Ik heb ook mijn grafiek weer compleet, maar nu kan ik opeens niet synchroniseren. Irritante app zeg...
Heb ik ook regelmatig, maar even de app afsluiten (dus echt in je app overzicht opzij/omhoog vegen) en weer openen verhelpt dat altijd wel.
Hier ook van 1 dag kwijt sinds vanochtend. Weten jullie hoe het komt dat je een melding krijgt dat je iets moet. Dus bij het app icoontje een 1 of een 2 staat? Mij niet geheel duidelijk.
Heb ik gedaan, kan nu weer synchroniseren! Alleen nu heb ik weer de gegevens van gisteren niet . Die app heeft duidelijk nog wat kinderziektes .
Mocht je t nog niet zijn, BI Developer is zeer gewild! Zou wel leuk zijn als die armband ook saturatie meeneemt of dat je in de app de verstoringen tijdens de slaap in zou kunnen zien. (hij berekend de percentages dus dan moet hij m ook kunnen markeren als van-tot diepe slaap etc). API zou voor mij al prima zijn, leg ik je powerbi wel uit
De mijne heeft sync issues...en ik hormoon issues. We slapen vannacht apart van elkaar...(komt niet aan de 4 uur, voor correcte metingen...zuur en misselijkheid)
Gisteren weer een hele dag in PowerBI mogen klooien , wordt daar altijd zo blij van en heb dus ook pas tegen 23.00 mijn laptop dichtgegooid. Dus ik heb wat dat betreft mijn plekje wel gevonden . BI developer ben ik niet, meer self-educated. Wie weet stuur ik nog eens per pb wat vragen als ik vastloop . Maar idd, jammer dat er maar zo weinig wordt weergegeven in de app, maar dat is natuurlijk niet het onderzoeksdoel.
Hey zelfs met DIY knutselen kan je er gewoon tussenkomen. Mijn collega was groener dan t gras, draait binnen 3 maanden volledige projecten en heeft zn certificaat binnen. Dus mocht je nog een carriereswitch overwegen, je kan er een prima boterham mee verdienen in elk geval!
Oh ik miste een paar dagen geleden een dag terwijl ik zeker wist dat ik gesynchroniseerd heb. Zal dan ook wel aan de app hebben gelegen want nu zijn de grafiekjes weer compleet