Cognac vind ik zelf juist wel he goed met grijs en zwart te combineren, zou ik voor gaan. Bij blauw is de combi veel beperkter.
Tsja veel vakjes heb ik nu ook niet in mijn luiertas. Is de grote vak groot genoeg voor luiers of een matje? Ik vind het moeilijk allebei de kleuren zijn wel mooi. Maar blauw is misschien meer iets tijdelijks.
Ja joh. Zeker ruim genoeg! Ik ga m ook halen als luiertas. Maar dan in de kleur zand/naturel. Geweldige tas
Ik vind de blauwe mooier, maar ik draag dan zelf bijna geen zwart... maar veel jeans met wit. Bij zwarte kleding is de cognac weer mooier.
Ik heb cognac en vind hem goed te combineren. Ik draag voornamelijk zwart. Vind je het tijdschrift Red leuk? Daar krijg je hem ook bij een jaarabonnement voor 59 euro dacht ik. Succes!
ik heb een bruine..gebruik hem echt voor alles en ook als luiertas..heb hem nu 1,5jr en ben er nog lang niet op uitgekeken..
Tas heeft een levertijd van ruim 2 maanden... loop je dan nog met laarzen? Kleur hangt af van wat je in je garderobe hebt hangen en of je het belangrijk vindt of het bij elkaar kleurt of niet. Anders de kleur pakken die je zelf het meest aanspreekt.
Ik ga hem als hand/luier tas gebruiken, mijn zoon is 14 maanden dus hoef geen hele hutkoffer meer mee te nemen voor hem. Hij hangt dus of aan de wagen of ik neem hem mee als ik alleen weg ga. Leeftijd 2 maanden is niet zo erg, zo'n tas gaat jaren mee! En om nou te zeggen dat het hier in de zomer elke dag 'open' schoenen weer is kan ik nou ook niet zeggen.. Kwa kleding heb ik passend bij beide.. Mijn jas is wel vaak zwart, dus daar zit ik meer mee eigenlijk. Blauw is dan niet zo mooi denk ik.. Pfff
Tis een leren tas met vakjes. Potatoe potatoe. Of is dit met zoals met uggs, dat je doodgeknuppeld wordt als het labeltje niet helemaal klopt