Cowboysbag the bag luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jamaila, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    wie heeft hem?

de cowboysbag the bag luiertas?
    ik wil al heel lang een echte cowboysbag, maar zag dat er nu ook een luiertas van is. Ik twijvel nu welke ik zal kopen. Ik heb al een luiertas, maar deze is enorm groot en zwaar. Zal ik de cowboysbag luiertas kopen zodat ik deze na de babytijd als gewone tas kan gebruiken? hoe is deze ingedeeld vanbinnen? want bij de tassenwinkel hier hebben ze alleen de gewone cowboysbag the bag.

2. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik heb de tas, alleen nog niet in gebruik, ik wil ermee wachten met gebruiken totdat de kleine er is!
    Ik zat ook zo te twijfelen de diaper uitvoering of de gewone maar ben toch voor de diaper gegaan.
    Waarom? De voering aan de binnenkant is makkelijker schoon te maken omdat dat hetzelfde is als in andere luiertassen van dat gladde spul, er zitten meerdere vakjes in en met name de vakjes voor de flesjes lijken me fijn want dan blijven die rechtop staan.
    Enigste nadeel vind ik is dat de diaper uitvoering een lelijke kleur binnenkant heeft (blauw) maarja wie ziet dat nou eigenlijk?
    En de diaper uitvoering was geloof ik 10 euro duurder dan de gewone uitvoering maar qua grootte zijn ze hetzelfde (als je de grote cowboybag neemt)

Welke kleur tas heb je op het oog?

3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik twijvel tussen de natural en de camel (van de gewone cowboysbags, ik weet nog niet in welke kleuren de diaperbags van cowboysbelt zijn, nog niet in verdiept gezien ik net pas zag dat er ook diapersbags van zijn. )

4. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Voor zover ik zag in de tassenzaak waar ik hem heb gekocht hebben ze zowel de normale uitvoering als diaper uitvoering in dezelfde kleuren.
    Volgens mij heb ik de naturel kleur, het is in iedergeval de beige achtige kleur, wel licht.
    Deze kleur staat het beste bij onze kinderwagen (bruin met beige bugaboo)

Succes!

5. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    He meiden, ff een vraagje. Ik wil ook graag de diaperbag van Cowboysbag. Alleen waar hebben jullie die gekocht? Op internet vind ik ze alleen bij thelittlegreencompagny.nl en maar in 3 kleuren. Weten jullie of ze toevallig ook zwart hebben?

6. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik weet niet waar je woont maar ik heb hem bij tassenzaak Winkelhorst gekocht in Arnhem.
    Misschien kun je ze even bellen en vragen?

7. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi.
    Ik heb een cowboysbag the bag. Al 4 jaar naar volle tevredenheid in gebruik gehad (hij werd steeds mooier en soepeler). TOT ik er een lekkend pak melk (gewone halfvolle) in had zitten. De binnenkant is van stof en was helemaal doorweekt. Sindsdien heb ik de tas niet meer gebruikt en staat hij nu met witte vlekken (opgetrokken vlekkerige randen) in de kast weg te kwijnen.. Heel sneu verhaal. :( Ik zie het ook somber in voor de tas.

Ik ga (als ik m niet meer opgelapt krijg) voor de luiertas variant omdat ik ervan uit ga dat die er wel tegen kan als er iets lekt.. ;) EN natuurlijk omdat ik m ga gebruiken voor mn beebs spullen. Het is een hele fijne tas!

8. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ik woon in Utrecht..

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ik heb hem onlangs gekocht en ben er zoooo blij mee:D
    Ik heb voor luiertas variant gekozen omdat de vakken me zo fijn leken en dat bevalt inderdaad super goed. Het enige nadeel is inderdaad de lelijke binnenkant maar zo al ijs genoemd, wie ziet dat nou? Heb nog geen ervaring met lekkages Enzo,.
    Ik heb voor de lichtste kleur gekozen, past het best bij mijn bugaboo donkey;)

10. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Misschien kun ook eens bij de Bijenkorf kijken of ze de tas daar hebben.

11. Loxy

Loxy Lid

26 jun 2012
    56
    0
    0
    Adm. bediende
    Gent
    Kende de tassen niet maar wat zijn die knap zeg! En kan je inderdaad later nog gewoon gebruiken, wat met een gewone luiertas niet echt kan ...

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik had hem ook op het oog, maar toch niet genomen. Ik vind de tas al best zwaar zonder inhoud en ook erg stug... Weet niet hoe lang het duurt voordat dat soepeler is, maar ik heb nu een Pip luiertas in megasale gekocht! :)

13. Baukje81

Baukje81 Lid

29 dec 2006
    63
    0
    0
    Noord-Nederland
    #13 Baukje81, 10 jun 2013
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
    De Cowboysbag stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Met een kindje op komst was dat dus een mooie gelegenheid. Ik heb de luiertas variant! En ik ben er echt super blij mee!. 1 nadeel: hij is best zwaar, dus als schoudertas niet zo handig (maar mij hoor je niet klagen :p). Maar ik zat te twijfelen tussen een gewone The Bag en de diaperbag. Op advies van mijn zusje (al ervaringsdeskundige ;)) de diaperbag gekocht. Dit is een goeie keuze geweest want je sleept toch best nog wel veel mee. En de voering schijnt waterdicht te zijn. Een fijne bijkomstigheid is dat ie erg mooi is. Je kunt mij dus gerust een happy Cowboysbag diaperbag gebruiker noemen :D.

Om nog even op je vragen terug te komen:
    Van binnen is het gewoon een tas maar dan met meer opbergmogelijkheden. Dus een stuk of wat kleinere vakjes. Ik stop daar vaak kleertjes in, zonnebril oid. Er zit een groot vak in met rits (doe ik mijn eigen kleinere spulletjes in, een extra speen, dat soort dingen). En een groot vak met klittenband. Die gebruik ik voor mijn luieretui. En in het midden gewoon een grote ruimte voor bv je portemonnee, voedingstorentje, thermosfles e.d. Aan de buitenkant zit aan de achterkant een groot vak met rits waar ik zelf mijn verschoningsmatje in heb gestopt. Voorop 2 kleinere vakken met rits (gebruik ik voor mijn agenda, sleutels, mobiel. Zoals je ziet, een heleboel ruimte die ik wel nodig heb. Ik heb hem gekocht bij Pasveer (zit alleen in het Noorden).

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik gebruik nu de gewone 'THE bag' en vind hem ideaal! Luieretui erin,voeding en kleertjes en dan nog mijn spullen en hij is nog niet vol! Ik doe altijd in welke tas dan ook een extra tasje om spul dat kan lekken. Mijn tas kan er dan wel of niet tegen maar de rest van mijn spullen niet iig. Mijn man vind het ook een mooie tas om als luiertas mee te lopen. (Heb de donker blauwe)

15. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb ook een Cowboysbag, niet de diaperbag variant, want ik wilde die met gespen en niet met de rits (voor de 2 vakjes aan de voorkant). Gebruik 'm als luiertas, vind 'm heel handig! Lekkere ruime tas :) En hij is zoooo mooooooi!

16. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Ik heb hem ook sinds afgelopen vrijdag in mijn bezit, de diaperbag uitvoering, ben er ook helemaal happy mee! Heb lang getwijfeld tussen de beige en light grey, het is uiteindelijk de beige geworden aangezien de light grey steeds niet aanwezig was in de winkel. Het verschil in kleur zou minimaal zijn en ik kon niet meer wachten, haha. Heb hem zaterdag al gebruikt tijdens een bruiloft met spulletjes voor onze dochter, niets op aan te merken!

Deel Deze Pagina