mijn ouders geven niks, ze zeggen wel eens goh sarien heb je nog een parasol nodig voor je kleintjes.ja zei ik altijd makkelijk.100 euro dan is hij voor jou.JA HALLO!ik ben jullie enigste dochter.ik zal het nooit durven vragen aan me eigen kinderen
hier hetzelfde hoor maar ik denk ook dat aan de mensen zelf ligd. hier krijgen we heel veel van mijn moeder ondanks dat ze het helemaal niet breed heeft.zo haald ze echt vanalles van kleding tot pampers. mijn schoon ouders hebben het heel breed en die geven niets. tja dat was bij fynn al zo dus ik kijk er niet vreemd meer van op. ik denk dat je het gewoon moet laten rusten en niet teveel verwachten! dingen krijgen is leuk maar ga er niet van uit.
Hmmm ik vind dat je nooit in andermans portomonee kunt kijken .... En iets voor iemand betekenen hoeven ze toch niet in materialisme te uiten ? Live dont cost à thing hè !!! Ik vind het persoonlijk nog al hebberig klinken ? Helemaal omdat je Zegt dat je het zelf goed kan betalen, zou me er niet duk over maken hoor en zeker niet je vriend mee lastig vallen want dat kan voor hem wel heel verwend over komen denk ik ...
Terwijl mijn schoonouders alle speelgoed bij de kringloop vandaan halen omdat hun echt niet breed hebben! En met de verjaardagen zo gul zijn. Terwijl mijn ouders het wel breed hebben zou ik het zo maar noemen. Komen met een prulletje aan.
ik vind je vraag een beetje raar. alsof een ander jouw spullen MOET kopen dat maakt iedereen voor zich uit toch??? van mijn vader kreeg ik een kinderwagen tijdens de zwangerschap en van mijn schoonmoeder niets. tja ik kan het me niet voorstellen maar het gaat er toch niet om wie het meeste geeft??? en wat moet je man er aan doen??? moet ie spullen gaan bedelen bij zijn ouders of moet ie zeggen koop eens iets voor ons wand we krijgen ook genoeg van mijn schoonouders dat is toch raar nee het moet van de persoon zelf uitkomen mijn dochter werd 1 jaar en mijn schoonmoeder zei doodleuk tja weet niet wat ik voor en 1 jarige moet kopen gewoon net doen of je gek bent ene oor in andere uit
Wij hebben de hele babyuitzet zelf betaald. Nu krijgen we van beide ouders weleens wat, kleertjes, speelgoed en zo. Gaat een beetje gelijk op en ook geen grote dingen of zo. Vind ik ook helemaal niet nodig... Ben juist blij dat wij alles zelf gekocht hebben.
muis hun hebben 2 huizen ( zonder hypotheek ook nog he )en een heel goed salaris . Gaat niet eens om duurdere dingen maar echt heb ze nooit gezien dat ze wat kleinigheids meenamen ofzoo
mirell : nee mijn man hoeft ook niks te doen maar ik vond het gewoon vreemd. En het gaat om de gedachten vind ik ook al is het iets kleins zou ik wel leuk vinden zo van hey ze heeft aan ons gedacht wat leuk niet dat ikerom ga zitten bedelen ?!!
ik vind het eerlijk gezegd ook nogal verwend klinken, kan me ook wel voorstellen dat je man er misschien een beetje moe van word. Het is leuk als je iets krijgt, van wie dan ook. Maar ervanuit gaan lijkt me gewoon geen goed idee. Je ouders zijn op dit moment heel gul maar misschien denken je s.ouders wel heel anders. Jullie moeten het uiteindelijk zelf gaan doen, dus daar gelijk mee starten is misschien wel zo slim. En een voorwerp zien als een uiting van betekenis vind ik een beetje raar eigenlijk
daar gaat het toch ook niet om? dat ze perse iets moeten komen. Zijn ze verder aardig voor je? Hebben jullie een goede band? Dat is veel meer waard iets tastbaars. Tijdens en na mijn zwangerschap niet veel gehad. Van mn schoonouders niks, van mn moederl 2 keer een setje kleding bij de geboortes. Nu koopt ze wel regelmatig wat voor mn dochter, maar geen dure dingen en hoef dat ook niet.
Mijn ouders heb een box gehad en mn zus een kinderwagen. Ook vaak kleding e.d. Van schoonmoeder veeeeeeelste grote (goedkope)kleding, als ze het niet kon betalen oke, maar mijn schoonzus met 3 kinderen koopt ze wel harstikke dure dikke cadeau's heel vaak. Zelfs mn schoonvader uit curacao heeft nog meer gestuurt dan haar terwijl die zijn klein dochter nog nooit heeft gezien, haarspulletjes hele zak vol en een gouden hanger. Maar heb me er maar bij neergelegt.. al irriteert het me soms wel eens
Ja van mij hoeft mijn moeder ook niks te kopen maar ze doet het graag met liefde voor haar kleinkind en soms komt ze ook wel met een knuffeltje enzo dat vind ik ook heel lief van haar , nogmaals gaat mij niet om duurdere dingen
ja maar dit is ook hun eerste kleinkind , ik weet niet ik bedoel meet het enthousiasme zo van kijk ik heb knuffelte gekocht voor kleinkind ofzo zou ik wel leuk vinden maarja iedereen is anders he
Wij krijgen echt HEEL veel van mijn ouders, en Giorgio ook heel veel. We vragen er never nooit om maar vinden het leuk om ons wat extra's te geven. Van mijn schoonouders daarentegen moeten we blij zijn dat ze aan Sinterklaas voor Giorgio of zijn verjaardag denken