Cowboysbag?

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Cowboysbag? Doen? Ja of nee?
    Zo ja, dan welke kleur?
    Zo nee, waarom niet?

Zit nog even in twijfel, cowboysbag, maar dan 'the little bag' in kleur elephant grey.

In de winkel werd ik gek van het feit dat ze keken naar mijn schoenen, maar ik heb niet altijd die laarzen aan. Ik heb ook bruine laarzen, groene enkellaarzen, grijsachtige stappers (en dan houdt het wel een beetje op, ik wil nog zwarte laarzen...)
    Maar puur omdat ze in de winkel zo gefixeerd waren op mijn laarzen icm de bag, ben ik weggegaan.
    Help! ;)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Als het dé tas is voor jou moet je het doen!
    Ik ben zelf gek op tassen maar hou helemaal niet van de Cowboysbag tassen, maar zo heeft ieder zn smaak toch? :)
    Twijfel je alleen door de mensen in die winkel?

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb er 1tje en twijfelde toen tussen cognac en de grijs/blauwe. Heb de laatste. Hij bevalt me super! ik gebruik hem als luier/handtas. Ik vind hem nu ik hem even heb ook steeds mooier worden. Het leer wordt mooier zeg maar, minder stug..

In het begin stink t de tas wel, net of er een rund in de gang stond..

Ik zou in jou geval voor zwart of grijs gaan dan..

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hhahahahaha!! Tja, dat heb je met leer he?
    Ik heb ook de cognac in mijn handen gehad, maar die gaat het niet worden, dat is best een lastige kleur.
    Nu thuis denk ik ook...'waarom niet gewoon zwart??'

Chiggy, nee, niet alleen daarom hoor, ik vind het ook best een bedrag voor een tas. En ik wil ook graag nog nieuwe laarzen, nieuwe jas ... ;)
    Ik moet wel zeggen, ik heb slechts één tas, een lichtgrijze die geen lang hengsel heeft voor om mijn schouder. Maar ja, ik heb een tas, dus waarom een nieuwe? Terwijl ik er echt al langer over nadenk... maar dat geld!!

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb hem ook!! De little bag, want de grote vond ik erg log worden als dagelijkse tas.
    Ik heb voor de cognac gekozen, ik draag veel blauw, olijfgroen, bruin en zwart (die kleuren zijn mijn jassen ook allemaal) en daar past ie goed bij.
    Ben er echt heel blij mee. Hij stinkt in het begin wel echt vreselijk, maar dat gaat er vrij snel vanaf.
    Het is gewoon een superfijne tas, mooie kwaliteit. Wel aan de prijs helaas, anders had ik de lichte er ook bijgekocht.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb hem ook. Twijfelde vreselijk want kwaad best prijzig maar heb er nu al 2 jaar plezier van. Ik draag hem bij elk paar schoenen, maar moet eerlijk zeggen dat hij wel het mooiste stad bij de cognac kleurige laarzen die ik heb.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oh ik hou zo van mijn cowboysbag! Heb de kleur cognac. Kleurt prima bij de meeste andere kleuren. Draag toch veel grijs, zwart, groen en bruin.

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb precies dezelfde en vind hem super fijn!
    Als jij hem mooi vind gewoon doen!

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik zeg: ja ja ja! Krijg hem over twee weken voor mijn verjaardag jeeh!

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Geweldig zulke reacties!! :-D Daar word ik echt blij van!

Die dame die mij hielp zei dat een cognac kleurige tas alleen past bij cognac kleurige laarzen. Ik vond dat eigenlijk erg vreemd, want sorry, maar ik heb echt niet bij ieder paar schoenen een zelfde kleur tas! Zoals ik al eerder schreef, ik heb 1 tas (en een grote logge, meer voor mijn werk), en amper schoenen.

Ik heb ook de little bag op het oog, ik vond het een perfect maatje!

Maar jullie vinden dus ook dat een 'elephant grey' gewoon overal bij past? Ook al heb ik bruin/cognac kleurige laarzen aan? ;)

Zo, en nu ga ik weer even lekker online kijken naar een cowboysbag (en daarna mijn man lief aankijken....;) )

11. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik wil 'm ook zó graag, maar eigenlijk net iets te duur om zomaar te kopen. Ik ben echt verliefd op de cognac kleur!

Bij welke winkels heb je ze allemaal? Kan ik daar "toevallig" eens langsgaan met mijn man. :D

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik vind van wel! ik let echt niet op of mijn schoenen bij mijn tas passen...

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahaha, nee, ik ook niet! Maar ik was echt zó verbouwereerd....en ging echt aan mijzelf twijfelen! en ja, dus jammer voor hun, want dan koop ik 'm niet! Niet bij hun in ieder geval.
    Moet zeggen... ik vind ze allemaal wel mooi eigenlijk, zelfs de groene, aubergine enz!

PeinsPeinsPeinsPeins.....
    Iene Miene Mutte!

Aurora, ze zijn hier bij ons bij Brixx te koop en bij sommige kledingzaken.
    Maar online te kust en te keur: BagageOnline, The Little Green Bag enz enz.

14. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ja sorry, ik bedoelde erbij te zeggen dan ik graag de luiertas wil. Of is die andere groot genoeg om een hoop zooi mee te nemen?:D
    Zoek een beetje formaatje handtas met wat extra's:p

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bijenkorf verkoopt ze volgens mij ook

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Invito verkoopt ze tegenwoordig ook (Vind het ook een mooie tas maar dat ie tegenwoordig op iedere hoek van de straat te vinden is vind ik dan weer jammer).

17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb de gewone 'the bag' (dus niet de luiertas variant) in het cognac.
    Helemaal geweldig! En ik vind dat 'ie bijna overal bij past. En zo niet...dan gebruik ik hem ook, haha!

Ik zou ook graag de elephant grey luiertas erbij willen....even sparen....want hopen op een uitverkoopje zit er niet in ben ik bang. Heb ze nog nooit ergens in de uitverkoop gezien tenminste.
    Wel de gewone variant als welkomstkado bij een abonnement....zo heb ik de mijne ook verkregen destijds:):):)

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Ik wil ook de little bag en twijfel ook over de kleur. Ik wil cognac of zand, volgens mij past dat overal wel bij. Wel raar dat ze zei dat het bij je schoenen moest passen, hoeveel tassen moet je dan wel niet hebben zeg?

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb de luiertas cowboy bag en ben er echt heel blij mee. hij is licht grijs dat past het beste bij mij. heb ook de cognac maar die nog niet gebruikt (zat bij een boekje) als ik straks uit de luiers ben zou ik wel graag de little bag in het zwart erbij willen.

de tas word idd mooier naarmate je hem gebruikt.

20. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik wil ook graag een cowboysbag. Ik twijfel heel erg of ik the little bag of smal bag moet nemen. De kleur elephant grey lijkt me mooi. Weet iemand of deze echt grijs is, of meer bruinig?

Deel Deze Pagina