Cowboysbag?

Discussie in 'De lounge' gestart door mexicang, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Vanaf volgende week mag ik mij de trotse eigenaar noemen van de Cowboysbag luiertas! Jeeeeej! Ik ben zo blij:D

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Leuk :D!!! FOTO!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik wil er ook nog 1! vind de sand kelur erg mooi. misschien van het voorjaar..... is de small bag veel kleiner dan de the bag?

ga vanaf vandaag de cognac kleur gebruiken en mijn lichtgrijs even in de kast. weet niet voor hoelang aangezien ik best gehecht ben aan mijn tas haha en even kijken of deze net zo handig is als luiertas.

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

The Diaperbag Luiertassen Cowboysbag

Heb hem in de winkel besteld, dus heb alleen deze foto van een andere site. Maar heb hem wel gezien, zó mooi!

Vond deze kleur het mooist, het moet wel matchen met de jas en schoenen he:D

Volgende week heb ik hem, kan niet wachten!

5. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk eens op Goeiemode punt nl :D

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Heb the bag al een paar jaar in huis en wil deze als luiertas gaan gebruiken. Heb een los verschoningsmatje erin gekocht. Alleen zitten er bij Sommige van die luiertassen drukknopjes aan het hengsel zodat deze goed blijft hangen?
    Aan de ene kant blijft ie wel steken achter de rem van mijn bugaboo, alleen andere kan niet. Hebben jullie dames daar ervaring mee? Voor zover ik het kan zien heeft de echte diaperbag ook geen drukknoppen?

Bekijk bijlage 357947

Sorry op de kop :(

7. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of er nog dames op zoek zijn naar een cowboysbag en hoe duur ze normaal zijn. Maar ik kreeg de nieuwsbrief van Vente Exclusive en daar zijn ze nu volgens mij voor de helft van de prijs. Misschien een goede tip om op die manier eentje te bestellen?

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zeker een goede tip!
    Maar helaas zit 'The Bag' er niet bij. Ook geen luiertas overigens.

9. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo thuis in die tassen ;) Maar ik kreeg de nieuwsbrief en herinnerde me dit topic, dus toch maar even neergezet :)

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij Vimodos zijn ze nu met 40% korting.. heb verder niet gekeken welke modellen ze hebben :)

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O, kijk, dat biedt mogelijkheden, korting is altijd welkom! Ik ga meteen even kijken welke bags er korting hebben!

Die tas blijft maar tussen mijn oren zitten, maar de onverwachte kosten lopen hier de spuigaten uit. Na de ipad is ook mijn regenpak aan vervanging toe… En ik doe alles op de fiets,dus ik moet wel.
    Maar, de aanhouder wint, dus die tas komt er! Op een dag…

Glip nu weg, ga googlen op de sites met korting!

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    En na al die weken heb ik 'm dan eindelijk!!!

Er was steeds wel iets, we zitten blijkbaar even in de pech-modus, dus ik was er wel klaar mee. Ik liep steeds met dat 'vodje', en dus ging ik vanmiddag, toen de intocht van de Sint achter de rug was, naar de winkel gelopen en de cowboysbag the little gehaald!!

Alleen… typisch een Mexicang actie….
    Ik loop naar de tassenwinkel, is er uitverkoop. Bijna niets meer, of eigenlijk niets meer.
    Dus ik naar de winkel er tegenover, een kledingzaak die ook Cowboysbag verkoopt. Ik loop binnen, ga recht op mijn doel af en pak de elephant grey.
    Dacht ik…
    Kom ik thuis, zie ik op het kaartje 'blue' staan.

Maar, toch ben ik er wel blij mee, het is geen echt 'blue', mijn man zei al dat hij het eerder grijs/antraciet vindt dan blauw.
    Topkleur wat mij betreft, moet gewoon zo zijn!!

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik er nog één wil ;)

13. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Leuk om te lezen dat je m eindelijk hebt gekocht. Stinkt ie ook zo? Hier wordt het steeds minder. Ik ben ook nog steeds iedere dag blij met mijn tassie. Zit nu wel steeds te denken over de portemonnee. Haha. Dus wie weet......

14. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Om maar hier verder tegaan.. ik zoek.
    maar twijfel over de Poole of londonderry?
    Wie heeft deze of kan benoemen of de een makkelijker, groter etc is!
    Ken ze alleen van internet namelijk...

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Die kleur heb ik ook! Past overal super bij! Veel plezier ervan!

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb een Londonderry, die is erg ruim. Ipad, luiers en doekjes enzo passen met gemak bij mijn overige rotzooi. Binnenvak met rits is ook redelijk groot en het buitenvakje is ook best ruim. Het is geen "the Bag" qua breedte maar hij is wel hoger. Voor dagelijks gebruik vind ik hem heel fijn. Je hebt wel echt het lange hengsel nodig, die korte zijn eigenlijk te klein om aan je schouder te hangen..

Die andere weet ik niet.

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nee, de mijne stinkt niet zo erg. Je ruikt wel dat het echt leer is, maar hij stinkt niet alles bij elkaar.
    Misschien omdat de tas al uit de verpakking was in de winkel??

Wendy339, ja, ik ben toch wel blij met die kleur. Ik las hier dat elephant grey meer richting taupe gaat, terwijl die ene die ik toen had gezien, echt wel grijs was. Dus liep ik meteen naar de grijze. Zegt genoeg he? Hij is dus grijs-blauw, maar ik vind het echt wel een hele mooie kleur. Past overal bij.

Maar ik ben wel eerlijk…ik vind de inhoud van de tas wat tegenvallen. Waarschijnlijk omdat ik een bak van een portemonnee heb ;).
    Ik heb ook een 'gewone' cowboysbag om gehad, dus de maat voor de little, maar die vond ik wat aan de grote kant. Toch zal die wel meer inhoud hebben, wat ik ook wel belangrijk vind.
    Dus de volgende bag zal vast een maatje groter zijn ;)

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ben ik dan de enige die werkelijk geen idee heeft wat een cowboysbag is?? :p

19. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Een tas van koe voor cowboys:p

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    LOL! Wist ik eerst ook niet hoor!
    Het is dus een tas, voor vrouwen, van het merk cowboysbag.
    Waarvan ik dus vooral het model helemaal geweldig vind. Maar ja, kan ook niet anders, ik had tot gisteren een vodje, waar zelfs mijn man van zei dat die echt niet meer kon...:p

Deel Deze Pagina