Zoals de titel al zegt, ik zoek een fijne tandarts (ook voor kids). Mijn eigen tandarts is super, maar te ver weg nu we hier wonen en we zoeken als gezin nu 1 waar we gezamenlijk heen kunnen. Ben geen tandarts held, dus vandaar mijn vraag hier of iemand goede ervaringen heeft. Mag ook buiten Elst.
Ik heb tandartspraktijk moussian in Arnhem-Noord, denk dat dat wel wat ver is, maar ik vind het een erg fijne praktijk
In Zetten zit een hele fijne tandarts, tandarts Doppen. Ik heb best wel angst voor de tandarts, maar hij ging er echt perfect mee om. Hele fijne man.
Ik had in de schuytgraaf een geweldig lieve vrouw! Heeft daar aan huis een eigen praktijk en is lekker normaal en heel goed met mensen die de tandarts eng vinden.
ik heb zelf ook tandarts angst en ik zit nu bij tandarts boelens in arnhem (vlakbij kronenburg). de praktijk heet everdij. ook hoorde ik dat er een tandarts zat vlakbij de rijkerswoerdse plassen, die heel fijn zou zijn.
Bij die hele fijne tandarts werk ik! Hele lieve geduldig jonge tandarts, veel kinderen zijn dol op hem.
Velp is net te ver. Net op de website gekeken van tandarts Bless. Ziet er goed uit. Iemand bekend met tandarts atc nijhof? Die heeft iets ruimere openingstijden. Wel prettig om na het werk nog een afspraak te kunnen maken.
ik zie dat er 2 tandartsen werken bij praktijk bless...welke van de 2 is het fijnste voor angstige patienten?
Tandarts Marjolein Berendsen in Huissen!! Onwijs leuk mens. Verteld wat ze gaat doen, hoe lang dat duurt e.d. Zit er al vanaf het moment dat ik tanden kreeg.