Wie gaat er heen. Het park is groot, waar is het? Is er vanuit station een bus die er heen gaat? Of weet iemand een leuke taxi voor mooi prijsje?
Het festival is op het ter pelwijkpark (ofzo). Lijn 4 Aalanden komt daar langs. Uitstappen bij Kerkbrugje en je bent er. Eventueel kun je ook een bus nemen naar halte Groot Wezenland of Schuurmanstraat, gaan een aantal bussen heen, dan hoef je alleen het kerkbrugje over te steken en je bent er. Het is ook wel te lopen vanaf het station eventueel. Het park ligt in het centrum, dus je kunt vanaf daar ook de binnenstad in. Het festival zelf ken ik niet, zag het wel in de krant staan, lijkt me best leuk.
Ik ga er ook heen, vriendin van mij staat daar met haar foodtruck 'Tante Tortilla'. (Aanrader!) Ik woon ook in Zwolle, dus voor mij is het om de hoek. Lopen is ook te doen, kwartiertje vanaf het station, maar niet zo makkelijk uit te leggen. Als je een routeapp hebt, kan het prima! Overigens is het Ter Pelkwijkpark niet zo groot hoor! Gezellig genoeg, maar je kunt het niet missen!
Top We logeren in het best Western fidder dus nog ff doorlopen Heb ook bij peppermill gereserveerd, maar wellicht overbodig?
Nee hoor, goed plan! Peppermill is leuk en vaak druk, al weet ik nu niet hoe het is, omdat ze aan de staat ervoor aan het werk zijn. Maar dat wordt een leuk, culinair weekendje dus voor jullie!
Na ja tis mss wel lekker die kleine hapjes allemaal te doen ipv peppermill... We hebben maar 1 avondje in Zwolle nl. Maar goed kan altijd peppermill nog afzeggen he... We moeten om 20:30 weer in hotel zijn voor een whiskyproeverij nl dus beetje gebonden