Wij willen naar CP Eifel maar twijfelen tussen 4 of 6 persoonshuisjes. Welke liggen dichterbij het overdekte? Heeft iemand enig idee.
Dat kun je toch op de plattegrond zien? Het is veel hoogteverschil. Zit je achterop is het vrij lastig als je terug naar je huisje moet
Wij hadden toen (3 jaar geleden) een 4 persoonshuisje. Was erg ruim. Qua afstand zaten we super dicht bij de Market dome, maar moesten wel een steile heuvel op. Was 2/3 min lopen. 6 persoons weet ik niet
Het leek op de kaart verder lopen dan het was. Wij hadden premium 6 p en zaten bovenin. Binnen een paar min waren wij in het centrum. Alles zit op elkaar gepropt. Met de auto's is het proppen. Heb het ook mis zien gaan. Dus ik raad je aan een huisje met carport te nemen.
De premium en vip zijn helaas uitverkocht in de periode dat we willen dus wordt een normaal huisje. Denk dat we gewoon voor de 6 gaan. Hebben de jongens beiden hun eigen slaapkamer
Download de cp app. Daar kan je lekker makkelijk op inzoomen en daar kan je ook gelijk de kosten van de activiteiten vinden.
Super tip! Ga het gelijk doen, dankjrwel Edit.. zie wel een mooie plattegrond met verschillende huisjes in verschillende kleuren. Maar biet welk huisje welke is...
Dan moet je even in de legenda kijken. Dat gaat op basis van de luxe en het aantal personen. Zo heb je iets van 2 kleuren per categorie.
4 persoons comfort is: HE754 6 pers com is: HE756 of HE757 Je kan ook voor een voorkeur ligging betalen maar dat kost extra (33 euro). Let bij dit park op dat je er precies met de check in bent. Dan sta je in de rij met de auto om de sleutels te krijgen. Als ik mij dat goed herinner is dat een uur mogelijk op die manier.
Op de eigen site van centerparcs staat een duidelijke plattegrond, kun je downloaden. Met een duidelijke legenda. http://www.centerparcs.nl/nl-nl/duitsland/fp_HE_vakantiepark-park-eifel/route?utm_medium=Affiliation&utm_source=Tradedoubler&utm_campaign=ParkExplorer+Nederland&tduid=d25445881da919743898a99bd76744a9#js_plan