CP Erperheide of Meerdal?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Annie24, Aug 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik ben bezig de vakantie voor 2014 uit te zoeken. Je kan er maar vroeg bij zijn :D

Nu twijfelen we tussen het Meerdal (NL) en Erperheide (B)
    Wbt reistijd is het voor ons hetzelfde.

Ons zoontje zal volgend jaar 3,5 zijn.

Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 parken?

2. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Ik vind ze beiden erg leuk. Bij de erperheide is de baluba erg groot en dat is dus vooral ideaal met slecht weer .Baluba bij erperheide staat wel apart van de market dome (ongeveer 100 meter lopen). Bij het meerdal is de baluba wat kleinschaliger en zit in de market dome. Het zwembad bij de erperheide vind ik persoonlijk wel leuker dan bij het meerdal. Bij het meerdal is het peuterbadje ook echt voor hele kleintjes en bij de erperheide heb je ook nog een extra badje dat wat meer voor grotere peuters/kleuters is met 2 leuke glijbaantjes. De market dome is bij beiden prima. De comfort huisjes zijn wel wat verouderd.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik ken alleen het meerdal. Wij zijn daar geweest toen mijn zoon 3,5 was en hij vond het fantastisch. Comfort huisje was eenvoudig maar goed genoeg, schoon. De dome is erg leuk, de baluba is voor deze leeftijd precies goed. Peuterbad is idd erg klein maar daar zat hij toch al niet meer in. Leuke wildwaterbaan. Er is ook een leuk strandje met speeltoestellen en het kinderprogramma was echt heel erg leuk! Mijn zijn praat er nog steeds over en het is al 5 maanden geleden :)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij vertrekken morgen naar het Meerdal,ik zal bij thuiskomst verslag uitbrengen :)
    Wij hebben trouwens een Vip huisje geboekt omdat we echt geen zin hebben in zo'n gaar huisje met harde bankstellen..

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    2,189
    0
    36
    Erperheide! Mijn persoonlijke favoriet. Maar get is maar net wat je leuk en belangrijk vindt.

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Kan het je nog niet vertellen want ik ga over 3 weken met de kids naar Erperheide in een VIP huisje. Maar heb wel dit park gekozen ivm recensies van zwembad voor kleintjes en de grote Baluba.

7. Wen80

Wen80 Actief lid

Feb 12, 2009
    114
    0
    0
    Wij gaan begin september naar het Meerdal met onze dochter van bijna 4 en zoon van 1,5.
    Het leuke bij het Meerdal is dat we er een Toverland-pas bij konden bestellen. Dan kun je voor de prijs van 1 dag je hele verblijf naar binnen.

Ik ben ook wel eens in Erperheide geweest en daar was Baluba een groot succes. Op het Meerdal is er ook een Baluba, maar ik weet niet hoe groot die is.

8. sa1980

sa1980 Actief lid

Apr 24, 2009
    430
    0
    0
    Erperheide. Leuk zwembad, en een grote binnenspeeltuin.

Meerdal ook leuker maar zowel zwembad als binnenspeeltuin vond ik wat minder.

Let op dat als je als VIP boekt je voor kinderen onder de 2 geen broodjes geleverd krijgt!

Vond dit persoonlijk niet echt goede reclame. Wij hadden een 6 persoons VIP huisje en kregen voor 3 personen broodjes ipv voor 4 personen omdat de jongste nog net geen 2 was... (en natuurlijk ook broodjes lust,,)

9. s82

s82 Actief lid

May 10, 2011
    451
    18
    18
    Ik ga volgende week naar Erperheide, ben bendieuwd!

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Vind ze allebei leuk !

11. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Zijn een paar weken geleden in Erperheide geweest.
    Vond alleen bij het zwembad het baby bad tegen vallen.
    Of eigelijk was er helemaal geen baby bad, maar meer een peuter kleuter bad. Voor onze dochter was het net allemaal nog iets te groot( of ze is zelf nog te klein)

Verder hebben we er een fijne tijd gehad. Vind eten op park trouwens wel beetje tegen vallen. Vooral als je best veel moet betalen. Dan verwachten je wel vers en kwaliteit.

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij kregen wel voor 3 personen broodjes en onze dochter was 20 maanden.

Share This Page