CP Heiderbos, ervaringen gezocht.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Darlagirl, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Binnekort gaan we een weekje naar het Heiderbos. Die kleine is nog niet leerplichtig dus we nemen het er nog ffies van :D

Ben op zoek naar ervaringen wat betreft dit park en omgeving, is het leuk met een waterrat van 4 en een kleintje van net 1 ? en wat doen ze zoal op het park ook al is het geen vakantie periode.

En wat voor leuke dingen ( behalve fietsen en wandelen ) is er te doen in de omgeving, wat raden jullie aan ?

Ik wil niet shoppen oid want ( je zal het niet geloven :) ) daar heb ik echt een schurft hekel aan.

2. Rono

Rono Niet meer actief

Park is geweldig! Wij gaan dr elk jaar heen!

Super leuk voor de kids en eigenlijk gaan wij het park niet af haha.

3. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ow echt joh ?

Ik las ook iets over een grote piratenboot, kan die kleine van 4 daar alleen spelen denk je of is hij daar nog te klein voor ?

4. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vond het in ieder geval een mooi zwembad, mijn meisje was toen 2 en ze heeft ook genoten. Over de omgeving weet ik niet zoveel we waren maar een weekendje dus dat is al zo gauw voorbij.

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Je kan naar de jungle dome, echt superleuk voor die leeftijd!

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    wij zijn vorig jaar een week geweest en ook het park niet afgeweest! de jungle dome is geweldig! zeker voor een 4jarige en het zwembad ook.
    Bij het pannenkoekenhuisje is een leuke speeltuin met een lange glijbaan en er is een kinderboerderij. Je kan er ook lekker wandelen, het park is er groot genoeg voor :) Wij gaan er zeker nog een keer naartoe!

Veel plezier :D
    Miek

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Wij hebben ook net een weekje Heijderbos geboekt, eerste vakantie met de kleine, heb er zo'n zin in!

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi hoi.
    Heb een aantal jaren gewerkt op het heiderbos.
    Is zeker leuk voor kinderen.
    Grote tropische zwembad en jungle dome.
    Ook worden (iig toen maar zal wel nog steeds) vaak shows voor zowel kinderen als ouderen op het market terras gegeven.
    Ook heb er in de omgeving gewoond maar echt veel dingen zijn er niet te beleven.
    Als je met de auto gaat zou je eventueel na toverland kunnen gaan (weet zo niet de plaatsnaam)
    Is een soort pretpark maar er is veel voor kinderen ook binnen te beleven voor het geval het weer niet mee zit.
    Mocht je nog vragen hebben pb me maar.
    Weet alleen niet of ik al je vragen kan beantwoorden aangezien 2004 mijn laatste jaar daar was ;)

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wij zijn vorig jaar bij Heijderbos geweest. Het is een zeer leuk park. Bedoel je het piratenschip in het zwembad? Daar zou ik een 4 jarige niet alleen laten spelen ;). Niet dat het diep is maar toch..
    Is wel een leuk badje. Het zwembad zelf is ook erg leuk!
    Verder idd de marketdome is even lekker zitten. Mijn zoontje van toen nog geen 3 heeft zich daar kostelijk vermaakt met het op en neer lopen van de 'jungle brug'. Jungle dome is ook erg leuk voor de kids. Alleen vond ik de service een klein beetje tegenvallen.
    We hadden toen we aankwamen redelijk wat pech. Handdoekenpakket was niet volledig, gelukkig wel een nieuw pakket gekregen, maar we hadden ook veel last van mieren net bij het dakraam boven de keuken. Dat heb ik gemeld aan de balie en ze zouden iemand sturen en we hoefden er niet voor in het huisje blijven, nooit iemand gezien. Even later draaide het slot van de deur door (dol) dus kregen we de deur niet open, dus maar weer terug naar de receptie (was zo'n 5 minuten heen en dus ook weer 5 minuten terug lopen), waarop die receptioniste zei dat ze nu iemand zou sturen en we nu direct terug moesten naar het huisje. Dus wij met 2 kids waarvan 1ntje in de buggy en de ouste lopend zo snel mogelijk terug lopen, moesten we daar nog eens 8 minuten wachten voordat er iemand kwam, de oudste moest plassen dus ja wat doe je dan ;). Dan maar in de struikjes. De jongste werd moe en zette het op het huilen. Ik was bijna pissig omdat we zo snel als mogelijk terug naar het huisje waren gegaan. Uiteindelijk kwam er iemand aan maar tegen de tijd dat hij klaar was was het weer tijd voor het avondeten en konden de kids naar bed, we hadden de eerste dag nog niks gedaan of gezien door alle toestanden :(. Vond ze ook niet erg vriendelijk aan de balie, en we moesten ontzettend lang wachten omdat er 2 hele grote groepen in moesten checken om te zwemmen en er maar 2 loketten open waren. Vond het erg jammer. Maar verder hebben we ons goed vermaakt.

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

das juist het heerlijke van CP, je hoeft het park niet af!!! er is elke dag wel wat te doen.

wij zijn ook een x naar heijderbos geweest, super leuk!!!

zijn net terug van een weekje meerdal.... helemaal geweldig.

Deel Deze Pagina