Vliegen naar een camping, kan alles dan wel mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Minny, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij overwegen om met het vliegtuig naar Zuid Frankrijk te vliegen en daar een stacaravan te huren op een camping. We zijn vorig jaar met de auto geweest en hebben zoveel spullen meegenomen. Dat kunnen we niet in het vliegtuig meenemen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb geen idee of het een optie zou kunnen zijn ivm de spullen?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben vorig jaar huurders gehad die ook met het vliegtuig gingen. Ze hadden in ieder geval wel een lakenpakket besteld, zodat ze dat niet meer mee hoefden te nemen. Het moet dus wel mogelijk zijn.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja naar een camping moet je toch meer meenemen dan naar een appartement. Wij hadden vorig jaar ook wcpapier mee en veel eten. En luiers ook alles voor de hele vakantie, maar dat kunnen we daar ook kopen.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dat zijn dan inderdaad dingen die je daar allemaal moet kopen.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb wel ervaring met de combinatie vliegen/kamperen, maar dat was nog voordat we een kindje hadden.
    Je moet heel kritisch kijken naar wat je mee kunt nemen, eigenlijk alleen kleding. Ik had oude handdoeken en schoenen mee die ik daar weg kon gooien, dan had ik plek in mn koffer om spullen die we daar moesten kopen wel weer mee terug te nemen, dan koop je het in elk geval niet voor niks.
    Veel ruimbagage meenemen is ook gewoon heel duur, je moet je bij alles afvragen of het het waard is om voor zoveel geld heen-en-weer te vliegen of dat je het beter daar koopt. Wij kochten een goedkope bbq'tje en een lampje bijv ook op plek van bestemming

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Volgens mij moet het wel kunnen zeker in zuid Frankrijk. Zoveel kleding heb je dan niet nodig (ik bedoel dikke trui neemt meer plek in beslag dan een t-shirt) en als je elke paar dagen even wat uitwast op de hand. Gewoon goed kijken naar wat je echt nodig hebt. Weet niet hoe oud je kindje is? Want voor een baby heb je meer nodig dan voor een peuter.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    gister de vlucht geboekt dus we kunnen niet meer terug. Spannend hoor. Mijn kindjes zijn 2 en bijna 4 jaar. We moeten nu alleen nog een stacaravan boeken. We huren daar dan wel het beddengoed enzo, want dat kunnen we niet meenemen.

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Met een 2-jarige is het al veel makkelijker dan met een baby. Je hebt er veel minder voor nodig en ze zijn veel minder kwetsbaar. Dat je beddengoed kunt huren is wel handig, want dat weegt inderdaad ook besdt veel en nemt veel plek in beslag.

Nu nog de stacaravan zoeken en boeken, spannend!

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    De camping is geboekt. Handdoeken en bedlinnen zitten bij de prijs in en de babykit ook, helemaal super!!!

Nu even een lijst maken van wat mee te nemen.
    Zijn hier ergens lijstjes voor?

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi!
    Waar gaan jullie heen? We zijn ons aan het oriënteren op een leuke vakantie deze zomer (juli) met ons zoontje van dan 1 jaar en 2 maanden...

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Hey, wij gaan naar Langedoc in Zuid Frankrijk. Ben er nog nooit geweest, alleen aan de cote d'azur, maar dit is de andere kant.

Deel Deze Pagina