Disneyland, Disney hotel

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by silvana81, Dec 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wie is er in het Disney hotel geweest?
    is dat het geld waard? wat heb je extra?

Wij zijn nu 1x in Seqouai geweest 8 jaar geleden ofzo met schoonouders.

En afgelopen zondag terug gekomen van Cheyenne.....maar het Disney hotel,..als je dat ziet het kriebeld zo om daar in te overnachten hahaha.

Wij willen weer gaan als ons dochtertje wat ouder is 4,5 of net voor haar 5de verjaardag.

2. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,675
    1,433
    113
    Uhm wat heb je extra, nou minder ver lopen :D en je krijgt 1 vrij te besteden fast pass die je in kunt leveren tussen bepaalde tijden bij 1 attractie met een fast pass. Persoonlijk heb ik het geld er niet voor over om gewoon in het disneyhotel te zitten, dan zou ik castel club willen maar poeh wat een geld kost dat :$. Dan heb je een aparte ontbijtzaal waar figuren wel aan tafel komen een vip fast pass dus bij alle attracties met fast pass rij zo door lopen, maar oei die kost geloof ik 800 euro per nacht dus dat wordt hem niet ;)

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik wil er ook graag heen, maar als de jongste 4 is. Het is erg duur idd, maarja dan heb je wel echt wat... Ik zou dan idd voor Castle Club gaan! Vip-fastpass, ontbijt op aparte verdieping, I like. Ik ga wel voordat de oudste 6 is :p whaha scheelt toch weer 1000€ ;)

4. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Heeeeerlijk hotel!!!! Daar weten ze wel wat service is (hoewel ik de andere Disney hotels ook absoluut niet verkeerd vind), het ontbijt vind ik een stuk uitgebreider en het ziet er gewoon luxe uit haha. Wij hebben toentertijd met de 50% korting aanbieding geboekt, ik zou er nooit het volledige bedrag voor neertellen, dan kun je gewoon 2 weken all in in een 5 sterren hotel zitten 2 weken :p.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik ben er 1x geweest het is super vooral het ontbijt is zo heerlijk rustig en luxe. Maar ik vind het toch wel teveel geld ik zou het zelf niet snel meer boeken. Ik vond SL net zo mooi eigenlijk

6. Roxyroxx

Is het trouwens wel zo dat met het ontbijt idd de Disney-figuren mee-ontbijten? Dan schiet het nl wel op aangezien je dan niet in park op foto met ze hoeft te gaan haha.

7. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,675
    1,433
    113
    Nee ze eten niet mee is alleen bij de catsle club ze staan gewoon iets verderop net als in de andere hotels

8. Roxyroxx

Ah ok. Maar ik was idd voor Castle Club aan t kijken en daar doen ze het dus wel? Super!

9. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik vind het een aanrader, heerlijk hotel. En inderdaad super ontbijt!

Share This Page