CP Het heijderbos

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tamale, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier ook slechte ervaringen.. We hebben de schoonmaakdienst 2x terug laten komen, deuren die niet sloten, lampen die stuk waren en ga zo maar door! Ik kon wel janken.. We waren in het hoogseizoen, betaalden grof geld en we werden als een stel idioten behandeld..

Zwembad en marketdome is wel goed..

Zandvoort is trouwens wel erg goed!:)

2. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Nijmegen kan je leuk winkelen ja!

Wij zaten vorig jaar zomer in het hotel van cp heijderbos, vond het best wel ok.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn in dec. een week in Heijderbos geweest en het was prima! Leuk en groot huisje en we hadden toch gewoon een normale cottage.
    Ik heb nog nooit een afgeragd huisje gehad bij CP en we gaan toch 2-3x per jaar!
    Ik vidn heijderbos een van de leukste parken, we gaan dan ook in augustus weer een weekendje. Leuk zwembad ook!

4. woops

woops Niet meer actief

Wij zijn net terug uit Heijderbos (18 Juni-21 Juni)
    We hadden een 2 persoons viphuisje.
    We hebben het campingbedje laten omruilen voor een houtledikantje (campingbedje zakte door)
    Voor de rest was alles gewoon netjes en ja de huisjes verouderen inderdaad.
    Wij gaan ook 2 a 3 keer per jaar en hebben altijd een goed huisje en is er wat klagen we en wordt meteen opgelost.

December gaan we met 6 volwassenen en 2 baby`s weer naar Heijderbos maar dan in de nieuwste huisje Vip-eden.
    We zijn al gaan kijken en die zien er super uit.

In Augustus gaan we naar het nieuwste park in Frankrijk (Les Trois Forêts), erg duur maar we willen zo graag eens kijken en misschien is dit toch een van de laatste keren dat we zoveel geld kunnen uitgeven (ben parttime gaan werken)

Hier dus eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Centerparcs.

5. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij zijn 2 weken geleden geweest een weekend ... Maar in vind het heijderbos 1 van de minste parken ...

Als je belt kan je nog misschien nog ruilen voor een ander park misschien de Kempervennen ?? Die is echt veel mooier !! :)

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    En waar ik altijd zo van baal is dat de zwembaden (en echt in alle cp's) zo koud zijn !! Wij zwemmen altijd 2 keer in de week nog nooit heeft ze blauwe lipjes en of blauwe voetjes maar in cp altijd !! ... Daarom zitten wij bijna altijd in het bubbelbad ;)

7. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik vond het heijderbos ook erg tegen vallen.ik vond het ook beter geschikt voor de wat oudere kinderen.Wij zijn afgelopen najaar naar de erperheide geweest en dat was wel een leuk park.Met iin indoor speeltuin ook voor kleintjes en ik vond het park zelf ook veel netter en schonere huisjes.ik vond de huisjes in de heijderbos erg vochtig en best wel oud.

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    oh ja je kan evt 1x gratis omboeken bij cp.Je moet dan wel mocht het andere park duurder zijn bijbetalen maar het omboeken kost niks

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Tamale, je moet echt even kijken voor het babyzwemmen in Heijderbos. Dat was echt zo leuk!

Wij zijn er in april geweest en vond het er heel leuk. We hadden ook een VIP-huisje. Ik ben eigenlijk altijd wel tevreden over CP. Tja, het is te duur... ik weet het. Maar mooiere parken tref je niet vind ik.

Veel plezier :D!

Deel Deze Pagina