Hallo allemaal!! Wat zijn jullie ervaringen met Het Vennenbos van Landal Greenparks. Is het te vergelijken met Center Parcs? Toevallig laatst geweest
Her was vroeger een centerparcs park, dus het lijkt er heel erg op qua plaza en zwembad. Verder zijn de meeste wat minder luxe en wat ouder, maar dat is wat anderen vaak zeggen, ik vind de huisjes prima en vind het echt een leuk park! Ook echt heel veel eekhoorns, zo leuk! Wij gaan morgen toevallig een weekend
Ik vond het helemaal niets!! De huisjes waren oud, muffig en badkamer ook brr!! Nee wij gaan daar echt niet meer heen!
We gaan al jaren naar het vennebos en vind het super. De kids vinden het helemaal geweldig met het zwembad en natuurlijk Bollo de beer. Toen de jongste baby was hebben we een baby arragement genomen zodat je eerder kan zwemmen ed; was echt ideaal. Wij zijn 1 keer naar center parcs geweest en sorry het verschil in de kosten is dat het niet waard; vond het echt niet luxer dan vennebos.
Vorig jaar waren we daar op vakantie. We hadden een oud muffig huisje, alles was vies. En er zaten muizen tussen het plafond en het dak. ehhhhhhh. Ze kwamen kijken of er gruis te vinden was. En ja hoor er zaten echt muizen. Ik kreeg toen een ander huisje. Daar was het helaas ook oud en vies. Zwembad, kinderboerderij en de speeltuin daar zijn wel leuk voor kinderen.
Huisjes zijn oud inderdaad.. Vennebos wil graag opknappen maar omdat ze de huisjes niet in eigendom hebben lukt dat nog niet erg, de eigenaren moeten meewerken. Iig, het is een superleuk park! Als je de huisjes niet erg vindt zou ik zeker gaan.
Ik vind het een leuk park. Ja ik vind de huisjes beetje somber, maar heel eerlijk wij zitten eigenlijk heel de dag bij de plaza dus hebben er geen last van. Wat ook leuk is in de sinterklaastijd hebben ze een huisje omgetoverd tot het huis van de sint echt helemaal leuk!
Wij gaan ook elk jaar naar het Vennebos en we vinden het daar super. Puk en Pelle zijn echt leuk! Bollo de Beer leeft nu nog meer nu het ook op tv is . Zwembad is erg leuk. Niet zo groot als bij de meeste center parcs, maar wel vergelijkbaar leuk. De plaza is erg gezellig. Tja, de huisjes zijn verouderd, maar wij gaan ook niet voor de luxe, dat hebben we thuis...
Wij zijn Landalfans en al bij tig parken geweest intussen. Ja, de huisjes zijn erg oud en muf. Daarentegen is er een prachtig zwembad waar nog geen enkel ander park aan heeft kunnen tippen. Verder ligt het mooi in de bossen met ontzettend veel eekhoorntjes. Wij hebben een slechte ervaring met Landal Lommerbergen. Daar zijn pas smerige stinkhuisjes, juk.
Jaaaaa, leuk! Wij gaan in november weer. Zoals al gezegd niet te veel verwachten van het huisje, maar plaza en zwembad zijn leuk.
Wij hebben vandaag ook weer geboekt. We gaan 30 november weer een midweekje😍 Love puk en pelle en bollo.
Net weer terug van een weekend en vinden het nog steeds leuk! Huisjes oud en zaten nu in een rokershuisje, niet bij stil gestaan, was wel een beetje jammer. Maar verder vind ik het prima zo voor een paar nachtjes! Bedden zijn prima, plaza is heel leuk (lekker schepijs, is nieuw voor ons), zwembad super, animatie ook echt heel leuk, kleine kinderboerderij, mooi park in het bos. Wat ik ook heel leuk vind is dat veel personeel er al jaren werkt. Wij kwamen er 5 jaar geleden voor het eerst en het grootste deel van het animatieteam kennen we van toen. Ook een paar mensen in de horeca werken er al zeker 5 jaar.