CP Hochsauerland zomer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nicole18, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    wie kent het centerparcs park hochsauerland in Duitsland?
    En dan gaat het voornamelijk om de zomer.
    Wij twijfelen om er in de zomer vakantie naar toe te gaan, maar is er in de omgeving ook wat te zien en doen?
    En op het park? Ik lees dat de huisjes vernieuwd worden in het voorjaar van 2018 dus dat zou fijn zijn.
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Omgeving is er mooi. Winterberg is in de zomer ook leuk. Rodelbaan grote brug om op te lopen en klimmen. Heuvelachtig. Zwembad vinden onze kids geweldig. Hebben het nu nog over de grote emmer die omkiept.
     
  3. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.469
    3.456
    113
    Ik lees even mee. Wij gaan in juli. Hebben een kindercottage.
     
  4. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ik vond het zwaaaar tegenvallen. Wij zijn er afgelopen sept n week geweest. Kindercottage. Faciliteiten op het park, prima! Onderhoud etc vd huisje, zwaar beneden 0. Je moet megaaaaa ver naar de algemene parkeerplaats lopen, en met de hoeveelheid bergen (en ja geloof me, wij zijn best wat gewend!) is ‘ff’ een uurtje van het park afgaan een hele opgaven. Vooral als je net als wij, 2 kids hebt. Incl al hun spul kinderwagens etc. Ik zou er zeker niet nog eens heen gaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijk!
     
  5. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Er is van alles te doen in de omgeving! De Erlebnisbrucke is erg leuk met kinderen of met de kabelbaan de berg op bij Winterberg. Er is ook een leuke zomerrodelbaan in de buurt ennnatuurlijk de bossen. Naast het park is Avontura, een groot klimtoestel. Mooie omgeving,zeker ook in de zomer
     
  6. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Wisselende ervaringen dus!
    Als ik via de Duitse of Franse center parcs site boek scheelt dit 100 tot 150 euro.
    Heeft iemand daar ervaring mee?
    Zitten hier nadelen aan?
     
  7. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Neehoor geen haken of ogen. Alleen alles in die taal ;) . wij boeken altijd in Duitsland. Bij een comfort heb je dan geen verplicht beddengoed en je hebt geen reserveringskosten. Dit scheelt een hoop. Weet ook niet of de aktie nog loopt maar ze hadden nu ook verrückte mittwoch. Nog meer korting
     
  8. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij gaan in mei, dus ik lees even mee :D
     
  9. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Even een up!

    Is iemand hier onlangs nog geweest? Ik las dat de huisjes en het park zelf zijn/worden gerenoveerd. Was hier al iets van te merken?
     
  10. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.583
    4.625
    113
    Prachtig park met een mooi zwembad en een leuke omgeving. Tja er zijn bergen. Maar het is een wintersportgebied. Dat kan je weten als je boekt. Geef een voorkeursligging op als je boekt en dichtbij het centrum wilt zitten. Ik zou zo nog eens gaan. In de zomer ook erg leuk.
     

Deel Deze Pagina