We willen naar turkije all in 5* hotel in september. Nu bij neckermann 100 euro korting. Ik twijfel wat is handiger/goedkoper dan nu boeken of wachten??? Opzich heb ik 3 hotels wat ik fijn vind maat het zijn echt gewilde hotels en uiteraad wil ik zo weing mogelijk betalen maat wie heeft daar ervaring mee en kan zeggen of hotel zal goedkoper zijn later dan nu? Of dat neckermann komt met andere kortingen 100 en meer euro nog tot september???als wel wil ik best wachten. Vond jammer had 200 euro vroegboekkorting gimist al (((
Dat weet je niet. Als het een slechte zomer wordt en veel mensen op vakantie gaan zal er weinig goedkoops overblijven. Is het een prachtige zomer blijven meer mensen thuis en dan zijn er veel aanbiedingen. Ik zou het er niet op gokken en gewoon nu boeken. Die lastminutes zijn meestal alleen echt goedkoop als je echt op de dag zelf met je koffer naar Schiphol gaat en daar ter plekke een reis boekt en meteen vertrekt. Anders is het meer gewoon een reclamekreet 'last minute'