CP Huttenheugte of Meerdal?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Debaky, Nov 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Luxe probleempje hier.

We kunnen niet kiezen. Al jaren zijn we naar Meerdal geweest maar nu kwamen we Huttenheugte tegen.

Welk park vinden jullie het leukste? Wat ik zo fijn vond aan het Meerdal was dat de Marketdome lekker ruim was, niet zo hutjemutje als bij het Heijderbos zeg maar en je had daar ook een klein soort ballenbak speelhuisje voor de jongste. Heb je dat ook bij de Huttenheugte? De oudste is altijd zoet met het zwembad en is zo'n meut dat hij de openhaard in het huisje al leuk vind ;)

Welke zouden jullie kiezen? En waarom?

2. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,335
    113
    Female
    Meerdal is inderdaad top!!
    Ik zou de volgende keer graag naar de Huttenheugte gaan omdat Plopsaland ernaast zit :) en je een soort abonnementje kan kopen zodat je elke dag een uurtje/paar uurtjes naar plopsaland kan.

3. Butchke

Butchke Niet meer actief

Voor Plopsa in Coevorden hoef je het niet te doen... Wat een aanfluiting. Na een uurtje heb je daar alles gezien, het is echt ontzettend klein. De Huttenheugte staat toch ook bekend om de enorm verouderde huisjes? Zwembad daarentegen is super.

Kan je beter voor Meerdal kiezen en dan naar Toverland gaan, dan heb je tenminste 2 grote binnenhallen tegen een voordeligere prijs!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,194
    35,901
    113
    Ik ben 1 keer in de huttenheugte geweest en voor geen geld weer. Die huisjes zijn zo klein en oud, echt vreselijk.

5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Wij zijn paar weken terug in de Huttenheugte geweest maar we hadden juist een hartstikke net en nieuw huisje. Wel hadden we een premium huisje, de gewone huisjes zijn wel oud.

6. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Denk dat die kids voor mij daar te oud voor zijn. De oudste is 9 en de jongste dan 6. Beide zijn ze niet zo van al die figuren en gaan ze liever naar park met veel achtbanen. Heb je dat daar ook?

7. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    We zouden sowieso wel voor een gewoon huisje gaan dus als ik het goed begrijp kan ik dan beter naar het Meerdal gaan, ik weet uit eigen ervaring dat daar de meeste huisjes wel redelijk netjes zijn.

Moeilijk moeilijk ;)

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Dan zou ik meerdal kiezen met toverland binnen 15 min en phantasialand op een uurtje

9. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,335
    113
    Female
    Inderdaad. En de plaza en de shows op het Meerdal (Extraordinairio ofzo?!) zijn echt gaaf altijd!

10. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Van de zomer in Huttenheugte geweest.
    nooit meer. Geen lekker tuintje maar aan een gore stinksloot in de schaduw (veel huisjes!)
    En de receptie was 30(!) Min lopen.
    Zwembad was koud, zelfs met babyzwemmen ijskoud.
    huisje was groot zat en ook schoon. Maar had de gebruikelijke muffe geur, dat wel.
    plopsaland zijn we nier geweest want onze zoon is nog te jong.
    In de verdere omgeving is er ook weinig te doen.

11. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

O ja. Het was buiten 30 graden plus, maar door de slechte locatie was het ijskoud in het huisje en hadden wij serieus de hele week de kachel aan....

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female

Meerdal is ook groot hoor dus beetje ongeluk en je loopt ook een flink eind naar de plaza

13. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Hou op schei uit over die Show met die hele moeilijke naam ;) Mijn zoontje is er verzot op :D Die vind dat altijd zooooo geweldig en wilt dus ook echt alleen naar Centerparcs als we hem beloven dat hij naar die show mag hahaha maf kind.

Maar heb je dat soort shows dan niet in de Huttenheugte?

14. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Wat betreft het ver lopen, wij kiezen van te voren altijd het huisje uit waar we willen zitten en de huisjes die we nu kunnen kiezen liggen echt op ( bij wijze van spreken ) 10 stappen van de market dome dus qua afstand maakt het niet zoveel uit ;)

Ik maak morgen wel lootjes en dan laat ik de kids kiezen hahaha

weet het echt niet. Meerdal is voor ons bekend terrein dus je weet wat je krijgt maar Huttenheugte heeft ( naar wat wij op internet zien ) een veel leuker zwembad dan het Meerdal, zeker voor de jongste is het erg leuk in het doe bad, bij het Meerdal is dat echt maar ini mini.

Toch neig ik naar Meerdal, voelt toch wat vertrouwder aan en de kids weten daar ook alles te zitten dus dat is ook wel fijn.

15. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,335
    113
    Female
    Ik ken de huttenheugte ook niet, maar zou geaag eens gaan voor Plopsaland 😄 Maar Het Meerdal is gewoon top! Wij hebben altijd voorkeur voor het eiland, weet de nummers niet meer. Maar dat is lekker dichtbij de marketdome.
    (Wij gaan alleen volgend weekend maar eerst weer een keer naar het Vennebos)

16. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Wij zitten meestal in de 600 zone, dat is volgens mij het eiland. Kijk je vanuit je huisje zo op de Market Dome. Ideaal.

Wat leuk! Vennebos vind ik ook een erg leuk park, vroeger heel veel geweest met mijn ouders. Heel veel plezier alvast :D

17. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Zojuist een lootje laten trekken door mijn oudste zoontje, het word de Huttenheugte ;)

In zone 2 qua huisje dus ik kijk zo op de marketdome.

Ben benieuwd.

18. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,335
    113
    Female
    Ik ben benieuwd naar je ervaring!

19. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik ook :D

Ik ga maar gewoon van het ergste uit qua huisje en dan kan het alleen maar mee vallen ( hoop ik ;) )

Als ik het tegen die tijd niet vergeten ben dan laat ik het weten. ;)

20. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    ben ook benieuwd! wij gaan volgend jaar december naar de huutenheugte. hier een kenner kwa center parcs, gaan gemiddeld 3x per jaar haha.

meerdal vorige maand 2x geweest :) vinden het het mooiste park samen met de kempervennen en vossemeren.

voor kinderen kan ik erperheide ook erg aanraden, willen daar zelf volgend jaar heen ook denk ik of het jaar erna.

huttenheugte klinkt heel leuk vind ik ook op internet, is hier wat uit de richting daarom gaan we meestal naar die andere parken. voor ons is plopsaland wel ideaal dan aangezien ons meisje dan ruim 1.5 is.
    huisjes zijn vernieuwd daar dus ben ook benieuwd, wij nemen wel altijd premium en idd voorkeursligging (krijg je ook gratis als je vroeg boekt)..

gaan in mei naar duitsland center parcs ben benieuwd.

vossemeren is trouwens voor jullie leeftijd kinderen ook heel leuk! met de dome erbij met een wrak enz.

ennuh de shows heb je overal ja bij elke center parcs

Share This Page