we willen onze dochter eigenlijk eens echt de sneeuw laten zien. dus leek het ons wel leuk om naar winterberg te gaan en dan 1 nachtje eraan vast te plakken. wie heeft er tips mbt accommodatie voor 1 nacht. het is gewoon de bedoeling om lekker te gaan sleeen en lekker te wandelen en lekker warme chocomelk drinken etc is dit te doen denk je met een 3,5 jarige? en heeft iemand een leuk hotelletje of bb?
Wij gingen vroeger elk jaar naar Willingen en logeerden dan in een sporthotel vlak aan de piste. Ik zou één nachtje net te kort vinden, maar dat ligt er natuurlijk aan hoelang je moet rijden.
Ik heb net gekeken op booking.com, maar ik heb echt geen idee meer wist ook niet dat willingen zo veel hotels heeft.... Ik zou een hotel uitkiezen op ligging, dicht bij piste, en met zwembad, ook leuk voor de kleine. Veel plezier alvast!
Je moet er van houden, maar centerparcs in Sauerland is heel leuk voor een 3,5 jarige! Dit kan je ook overwegen! Ik zou inderdaad ook minimaal 2 nachten gaan, spullen pakken en erheen rijden, dan is het wel leuk om daar ook even te zijn. Het is wel erg leuk kan ik je vertellen, al moet je wel een beetje geleuk hebben met de sneeuw!
Centerparcs hochsauerland (winterberg) is idd erg leuk! Als je echt 1 nachtje wilt gaan zou ik voor een B&B gaan
Wij hebben weleens in de Hauptstrasse in een appartementje gezeten. Niet duur en goed bevallen. Je moet alleen wel twee etages met de trap omhoog. https://www.appartementinwinterberg.com/ Wij hadden het 2+1 appartementje.
Wij zijn twee keer op vakantie naar Landal Winterberg geweest, wel in de meivakantie en de zomer. Het park is niet te boeken voor maar één nacht, maar zeker een aanrader voor een weekend. Een prachtige omgeving! Hou er wel rekening mee dat daar nu geen echte sneeuw ligt.
Whoeha ja dat valt nu echt tegen, alleen op de pistes kunstmatige sneeuw, dus ben bang dat we nog even moeten wachten