1 nachtje winterberg met 3,5 jarige

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mamamijn, Dec 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    we willen onze dochter eigenlijk eens echt de sneeuw laten zien. dus leek het ons wel leuk om naar winterberg te gaan en dan 1 nachtje eraan vast te plakken. wie heeft er tips mbt accommodatie voor 1 nacht. het is gewoon de bedoeling om lekker te gaan sleeen en lekker te wandelen en lekker warme chocomelk drinken etc:D

is dit te doen denk je met een 3,5 jarige? en heeft iemand een leuk hotelletje of bb?

2. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,335
    113
    Female
    Wij gingen vroeger elk jaar naar Willingen en logeerden dan in een sporthotel vlak aan de piste.
    Ik zou één nachtje net te kort vinden, maar dat ligt er natuurlijk aan hoelang je moet rijden.

3. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    weet je nog hoe dat hotel precies heette? of gewoon sporthotel? bedankt voor de tip

4. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,497
    4,335
    113
    Female
    Ik heb net gekeken op booking.com, maar ik heb echt geen idee meer :) wist ook niet dat willingen zo veel hotels heeft....

Ik zou een hotel uitkiezen op ligging, dicht bij piste, en met zwembad, ook leuk voor de kleine. Veel plezier alvast!

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,085
    12,043
    113
    Je moet er van houden, maar centerparcs in Sauerland is heel leuk voor een 3,5 jarige! Dit kan je ook overwegen!

Ik zou inderdaad ook minimaal 2 nachten gaan, spullen pakken en erheen rijden, dan is het wel leuk om daar ook even te zijn. Het is wel erg leuk kan ik je vertellen, al moet je wel een beetje geleuk hebben met de sneeuw!

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

May 20, 2010
    3,789
    1
    36
    Centerparcs hochsauerland (winterberg) is idd erg leuk!

Als je echt 1 nachtje wilt gaan zou ik voor een B&B gaan

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wat een leuk idee! Ik lees even mee..

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Wij hebben weleens in de Hauptstrasse in een appartementje gezeten. Niet duur en goed bevallen. Je moet alleen wel twee etages met de trap omhoog.

https://www.appartementinwinterberg.com/

Wij hadden het 2+1 appartementje.

9. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Wij zijn twee keer op vakantie naar Landal Winterberg geweest, wel in de meivakantie en de zomer. Het park is niet te boeken voor maar één nacht, maar zeker een aanrader voor een weekend. Een prachtige omgeving!

Hou er wel rekening mee dat daar nu geen echte sneeuw ligt.

10. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Whoeha ja dat valt nu echt tegen, alleen op de pistes kunstmatige sneeuw, dus ben bang dat we nog even moeten wachten

Share This Page