Ik ben op zoek naar een goedkoop hotel om 1 nacht te slapen richting Kroatie. Maar Ik heb dus een etappe hotel gevonden in salzburg voor 3 personen. Een 2 persoonsbed en een hoogslaper erboven. Maar zou hier nog een campingbedje bijgezet mogen worden aangezien het maar een 3 pers kamer is? Weet iemand dit?
Ik heb er ook over gedacht (maar dan richting Frankrijk), maar begreep dat de kamers echt te klein zijn om dat er nog bij te passen.
Kamers zijn klein, maar past wel, hebben wij ook een keer gedaan (alleen niet in Salzburg) mail even naar het desbetreffende hotel, vaak heb je heel snel antwoord!!!
Ik weet dat het in de formula1, campanille en premiere classe wel gewoon mocht. Zal met etappe ook wel zijn dan.
Ik heb wel eens in een 3-persoonskamer geslapen van een Etappe-hotel. Het zijn kleine kamers en volgens mij past een campingbedje niet naast het 2-persoonsbedje. Maar ik zou voor de zekerheid even mailen met het hotel. Als het past, heb je echt heel erg weinig ruimte over om je kont te keren maar voor een enkele overnachting richting vakantieadres lijkt me dat geen probleem.
ik kwam net ook dit tegen vòòr 50 euro inc ontbijt voor ons 4e. Haus Heimat in Wagrain, Frhstckspension & Appartements in Wagrain
ik zou ff bellen, wij hebben laast eens een van der valk onderweg gehad en daar waren op zich de kamers ook heel klein maar ze zei dat het geen probleem was, we moesten er alleen rekening mee houden dat je dan niet nog lekker kon lopen in de kamer