etappe hotel, 3 personen, campingbedje bijzetten?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door NoLu, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een goedkoop hotel om 1 nacht te slapen richting Kroatie.

Maar Ik heb dus een etappe hotel gevonden in salzburg voor 3 personen. Een 2 persoonsbed en een hoogslaper erboven.

Maar zou hier nog een campingbedje bijgezet mogen worden aangezien het maar een 3 pers kamer is?

Weet iemand dit?

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb er ook over gedacht (maar dan richting Frankrijk), maar begreep dat de kamers echt te klein zijn om dat er nog bij te passen.

3. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak mogen die erbij gezet worden... Kijk even in de 'regels' van het hotel....

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Kamers zijn klein, maar past wel, hebben wij ook een keer gedaan (alleen niet in Salzburg) mail even naar het desbetreffende hotel, vaak heb je heel snel antwoord!!!

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik weet dat het in de formula1, campanille en premiere classe wel gewoon mocht. Zal met etappe ook wel zijn dan.

6. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.359
    277
    83
    Vrouw
    Ik heb wel eens in een 3-persoonskamer geslapen van een Etappe-hotel. Het zijn kleine kamers en volgens mij past een campingbedje niet naast het 2-persoonsbedje. Maar ik zou voor de zekerheid even mailen met het hotel.
    Als het past, heb je echt heel erg weinig ruimte over om je kont te keren maar voor een enkele overnachting richting vakantieadres lijkt me dat geen probleem.

7. NoLu

NoLu Niet meer actief

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

ik zou ff bellen, wij hebben laast eens een van der valk onderweg gehad en daar waren op zich de kamers ook heel klein maar ze zei dat het geen probleem was, we moesten er alleen rekening mee houden dat je dan niet nog lekker kon lopen in de kamer ;)

Deel Deze Pagina