Lieve dames, Ik wil ergens in september naar Center Parcs gaan met mijn gezinnetje en ik vroeg mij af welke van de twee het leukste is en hoe jullie het hebben ervaart?
Het Meerdal is absoluut leuker! Is ook een 4vogeltjes park, maar de Peel is ook Prima en is een 3vogeltjes park. Het ligt eraan wat je wilt denk ik. Het Meerdal is gewoon luxer qua plaza, zwembad, kinderentertainment, binnenspeeltuin etc. Het prijsverschil is (of in ieder geval was) ook behoorlijk groot. Mijn dochter is nu 4 en tevreden nog met parken als Het Vennebos en De Peel. Maar met de kerst wilden wij zelf toch naar Het Meerdal voor alle extra faciliteiten. En het was super, ook voor ons.
De peel was met peuter prima! Je mag gratis gebruik maken van alle faciliteiten van het Meerdal. Wij zijn daar maar 1x geweest, vond dat veel te druk en voor dat speelparadijs was hij echt nog wat te klein (2). Zwembad op Meerdal is leuker, vooral voor ons, peuter vond de Peel net zo leuk! Glijbaan, verschillende peuterbaden en golfslagbad. Meerdal heeft een wildwaterbaan die ikzelf heel leuk vind. De marketdome is bij de peel kleiner, maar prima en overzichtelijk! Zitten beestjes, klimtoestel wat wel leuk was voor peuter, 2 restaurants waar je goed kunt eten (lekkerder gegeten dan op Meerdal) en zo'n spellenparadijs. Er was ook een grote speeltuin buiten. Huisjes waren ook prima! Recent vernieuwde badkamer en keuken en prima bedden. Al met al zou ik volgende keer weer liever de Peel boeken (zeker om de prijs). Als je met wat oudere kinderen gaat zal Meerdal leuker zijn.
Ik ken alleen het meerdal. Kan het aanraden is echt leuk daar. Alleen zelf geen ervaring met de huisjes. Ligt in de buurt dus alleen vaker gaan zwemmen. Toen ik klein was namen mijn opa en oma mij daar vaker naar toe voor de animatie en de vissen en vogels.