Hi! Even geleden had ik een vraag met betrekking tot vakantie en vliegen met een baby van net 1 jaar oud > http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie-vrije-tijd/617677-zonvakantie-ritme.html#post19679125 Reacties en ervaringen zijn nog steeds welkom, want zit er nog steeds mee! Maar het volgende waar ik over nadacht was; hotel of appartement? Ene kant denk ik appartement, kun je je lekker terugtrekken, ook eens savonds lekker thuis eten etc. Maar andere kant.. Hotel, waar je weggaat en terugkomt en alles netjes is, lekker eten in het restaurant etc. Maar wat is in het belang van m'n dochter? Wat vonden jullie prettig en hoe hebben jullie het ervaren? Thanks!
Lastig te zeggen maar beide is gewoon een optie. Soms is met een kind wel makkelijk om even wat in een winkel op vakantie te halen ivm de keuze.
een aparthotel, waar je veel gemakken van een hotel hebt maar toch lekker een klein eigen keukentje en een aparte slaapkamer ofzo Viva Mallorca (Aparthotel) - Ca'n Picafort - Spanje - Arke nu TUI Zoiets, je hebt het in verschillende prijsklasse uiteraard. Zelf gaan we altijd naar een apartement/huisje, we hebben niks met all incluisive resorts, we koken graag en met een huisje kun je overdag prima op pad, ergens lekker lunchen en savonds gewoon thuis koken en heerlijk in je tuintje of op je terras zitten.