Wat een vreselijke drukke week!

Discussion in 'De lounge' started by Ytest, Jan 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Heb je dat ook wel eens? Dat je de benen onder je kont uitloopt (strompeld)?
    Dat alles tegelijk komt? Dit bellen, dat bellen. Dokter hier, consultatiebureau daar, afspraak hier, bekkenfysio daar..

"Het is nu met je pijn en bi toch echt van belang om na elke intensieve handeling een kwartier op je zij op de bank te gaan liggen!"

Yeah right, rennen vliegen opstaan! Ik zou blij zijn als ik aan het eind van de week huispakkendag houd! :):)

Maar verder gaat alles goed :D

2. tuc

tuc Niet meer actief

Bleghhh ja hier ook wel eens van die weken..dan ben je blij dat het weekend is maar da staan er vaak nog allerlei bezoekjes op de planning. Die ik normaal heel gezellig vind maar na zo'n drukke week ff niet.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Herkenbaar! Zo gaat het eigenlijk iedere week, af en toe vraag ik mezelf wel eens af "hoe hou je het vol?!". Ben blij als ik straks 4uur minder ga werken.

Jij moet wel om jezelf denken hoor, bekkeninstabiliteit en zoveel doen is niet goed. Ander de afspraken iets meer proberen re verspreiden?

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Zo gaat het hier elke week, ben niet anders gewend meer. :D

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Eigenlijk wel, maar mijn instelling is altijd 'doen! Dan ben je ervan af, kan het je hoofd uit!' maar werkt niet altijd zo als ik dan savonds niet meer omhoog kan uit de bank.

Gebruik jij van die crackers uit die reclame? :D

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Nou :$ aan je handtekening te zien... .... Wat een mooie namen allemaal trouwens :)

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Jaaa herkenbaar! "Ja, mevrouw u moet toch echt meer rust gaan houden"

:cool:probeer dat maar eens met een peuter van bijna 4, een dreumes van 14 maanden en een verbouwing in huis:cool:

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja heel herkenbaar, pfffff.

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ja Precies dat lukt niet

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ja, herkenbaar.. :(

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Jij zit helemaal in een rollercoaster :(

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, en dan werk ik niet eens, ben thuisblijfmoeder van dochtertje van 5 maand.
    Probeer je rust even te pakken in kleine dingen zoals onder de douche met je favoriete douchegel. Je favoriete serie op tv kijken, enz.
    Succes!!!

13. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Hier gaat het eigenlijk week in week uit zo met 5 kinderen en een eigen bedrijf ... Soms heb ik het helemaal gehad en tank ik een avondje bij door om 7 uur naar bed te gaan.
    Nu hou ik me vast aan de voorjaarsvakantie die we over 2 weken hebben.
    Heerlijk bijkomen in de sneeuw (en hopelijk de zon ;) )

Share This Page