Graag tweede maar menstruatie blijft tweede x uit

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ly1, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hallo dames,

Wij hebben een kleintje van 7,5 maand en willen graag een tweede.

Ik ben voor een week of 7/8 voor t laatst ongesteld geweest en daarna nog niet weer, kan ik nu wel of niet zwanger worden?

Ik ben er voor 99,999% zeker van dat ik nu niet zwanger ben

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Je moet je cyclus de tijd geven om weer goed op gang te komen. Was je altijd wel regelmatig? Ik zou toch voor de zekerheid een test doen dan weet je het 100% zeker....

3. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Nee eigenlijk was hij voor mijn eerste zwangerschap ook niet regelmatig maar er zat nooit 7/8 weken tussen, ga dit weekend weekend wel een test doen en dan weet ik dat wel helemaal zeker :)

Vond het gewoon apart dat die eerste menstruatie er gewoon was en deze niet ...

4. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde gehad. Ik ben toen onze kleine 3 maand was met de minipil begonnen ivm borstvoeding. Ik had steeds licht bloedverlies, voor mijn gevoel nog niet echt ongesteld geweest, ben half juni weer gestopt met de pil omdat we ook voor de 2e willen gaan. Toen heel licht bloed verloren en daarna niks. Bij mij gelukkig van de week doorgebroken (en goed ook :p). Denk dus één keer overgeslagen. Was ook bang dat mijn cyclus niet meer op gang zou komen ofzo... Ik had ook niet verwacht gelijk zwanger te worden, maar een beetje duidelijkheid mbt je cyclus is natuurlijk wel fijn, dus ik snap je onzekerheid wel! Ik denk dat je zeker wel zwanger kunt worden, je hebt immers al een eisprong gehad, de vraag is nu natuurlijk alleen wanneer het volgende eitje springt :). Hoop voor jou ook snel op meer duidelijkheid! Misschien heb je wel geluk en ben je wel meteen zwanger geraakt :)

5. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik wilde direct na de bevalling van de eerste weer zwanger worden, maar werd pas voor het eerst ongesteld toen (na 9 maanden) volledig met borstvoeding was gestopt. Zelfde na de geboorte van de tweede.

6. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Mijn menstruatie is op gang gekomen verleden week! Dankjewel voor de reacties dames

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Succes me 'klussen' dan!

8. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Dankjewel! Wacht nog even 1 ronde af hoe mijn cyclus verloopt ;)

Deel Deze Pagina